|
|
کدخبر: ۱۸۳۶۶۶

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تشریح آخرین وضعیت سرخپوشان برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر، در مورد حضور احمدرضا عابدزاده در پرسپولیس و جدایی علیرضا بیرانوند توضیحاتی ارائه کرد.

ایرج عرب در مورد پخش شدن شماره تلفن همراهش در فضای مجازی و مشکلاتی که برای وی بوجود آمده بود، گفت: این موضوع به زمان رفتن برانکو مربوط می شود که مشکلاتی را برای من ایجاد کرد و ارتباطات بنده را قطع کرد و مجبور شدم تلفنم را قطع کنم. البته این کار هواداران نبود و کار کسانی بود که می خواستند در کار باشگاه خلل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: کار هر کسی بود قصدش خدمت به پرسپولیس نبود. سعی کردم این مشکل را حل کنم و تنها راهش این بود که تلفنم را خاموش کنم. البته کار قشنگی نبود و در حساس ترین روزها در وضعیت کاری ما خلل ایجاد کرد. برخی تجمع های مشکوک هم علیه باشگاه بود. اینها نمی خواستند اتفاقات مثبتی بیفتد و قصدشان این بود که باشگاه را وارد حاشیه کنند.

عرب در مورد انتخاب احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ایم و منتظر اعلام نظر سرمربی تیم هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب کالدرون به عنوان سرمربی این تیم گفت: با وجود حاشیه های زیاد و فشاری که روی ما و هیات مدیره وجود داشت ما به ترکیه رفتیم و با چند سرمربی مذاکره کردیم و در مجموع با بررسی همه شرایط آقای کالدرون را انتخاب کردیم که به نظرم گزینه خوبی هم هست و از امروز تمریناتش را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

ایرج عرب در مورد علیرضا بیرانوند و رفتن از این تیم گفت: هنوز پیشنهاد خارجی به ما نرسیده است. باشگاه به حضور ایشان نیاز دارد و نظر ما روی ماندن است. به خود ایشان هم اعلام کرده ایم که به حضورشان در تیم نیاز داریم. حالا اینکه نظر ایشان چه باشد را نمی دانم.

وی در مورد تعیین تکلیف علی علیپور گفت: این بازیکن در پرسپولیس ماندنی است.

ایرج عرب در پایان گفت: از کسانی که در این چند هفته برای تیم حاشیه درست کرده اند می خواهیم که دست از این کارها بردارند و اجازه بدهند تیم به کارش ادامه دهد. ما تمرینات مان را از امروز شروع می کنیم و همه باید متحد باشیم تا تیم نتیجه بگیرد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار