|
|
کدخبر: ۱۸۳۷۳۳

مارکا می‌گوید لیونل مسی برای جلوگیری از انتقال نیمار به رئال مادرید دست به کار شده و در تماسی با نیمار از او خواسته راهی رئال نشده و منتظر انتقال به بارسلونا بماند.

روزنامه اسپانیایی مارکا امروز صفحه اول خود را به ورود مسی به پرونده جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و انتقالش به یکی از دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا اختصاص داده است. بعد از آنکه در روزهای اخیر شایعات زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه نیمار با وجود همه انتظارها ممکن است به جای بازگشت به تیم سابقش بارسلونا راهی رقیب بزرگ این تیم در اسپانیا، رئال مادرید شود، حالا مارکا مدعی است مسی برای ممانعت از چنین اتفاقی شخصاً وارد گود شده و در تماسی با دوست صمیمی‌اش نیمار از او خواسته از پیوستن به رئال خودداری کرده و منتظر بارسلونا بماند.

 

 

مسی و نیمار رابطه دوستانه نزدیکی دارند. زمانی که مسی، سوارز و نیمار در بارسلونا مثلث مرگباری تشکیل داده بودند رفاقتی صمیمی بین این سه برقرار شده که تا امروز همچنان به قوت پابرجا است. مسی پیش از این گفته بود که علاقه دارد دوباره در بارسا با نیمار همبازی شود و مارکا می‌گوید رابطه مسی و نیمار فراتر از فوتبال بوده و این دو در زندگی عادی هم دوستهایی صمیمی هستند. نیمار بارها اعلام کرده که معتقد است در دوران بازی در کنار لیونل مسی به فوتبالیست بهتری تبدیل شده و هر بار که در نوکمپ با مسی مواجه شده با احترام کامل با او برخوردی بسیار دوستانه داشته است.

 

مسی دو سال پیش هم تلاش زیادی کرد تا نیمار بارسا را ترک نکند و بعد از آن هم بارها اعلام کرده که تمایل دارد ستاره برزیلی به بارسا بازگردد. حالا بعد از مطرح شدن شایعات درباره احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید، به ادعای مارکا، مسی روز گذشته با ستاره برزیلی PSG تماس تلفنی گرفته و در این باره با او صحبت کرده است.

مسی در بارسلونا نقش و اهمیتی فراتر از یک کاپیتان دارد و نظرات و تمایلات مسی در بارسا از وزنی به مراتب بیشتر از یک کاپیتان عادی برخوردار است. یکی از مهمترین موارد وزن بالای مسی در تصمیم‌گیری‌های بارسا در پایان فصل گذشته نمایان شد زمانی که هواداران بارسا و افکار عمومی با تمام قوا برای اخراج ارنستو والورده سرمربی این تیم فشار می‌آوردند ولی حمایت مسی از او باعث شد والورده صندلی خود را حفظ کرده و همچنان سکان هدایت این تیم را به عهده داشته باشد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار