|
|
کدخبر: ۱۹۱۳

هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به دلیل حضور فردی در کنار تیم استقلال به این باشگاه و قلعه‌نویی هشدار داد و اعلام کرد اگر این فرد همچنان در کنار سرمربی این تیم باشد تصمیم دیگری خواهد گرفت.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا علیپور دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال با اشاره به حضور یک فرد در کنار سرمربی استقلال که در گذشته نیز از سوی هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای به خاطر حضور او به این باشگاه تذکر داده شده؛ اظهار داشت: با کسی تعارف نداریم. باشگاه استقلال زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کند و تا جایی که ما در جریان هستیم در جلسه رسمی کمیته مبارزه با مفاسد ورزشی که در حد وزارتخانه تشکیل شد این پرونده مطرح و نامه‌ای رسمی به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ابلاغ شد و رونوشتی از آن را هم به ما دادند که شخصی با این مشخصات حق حضور در زمین‌های ورزشی را ندارد.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال عنوان کرد: می‌دانم مدیرعامل باشگاه استقلال به قلعه‌نویی تذکر داده و قلعه‌نویی گفته که این آقا در زندگی شخصی‌اش است و خبر داریم برای اینکه این فرد سر تمرین نیاید تذکرات لازم داده شده است. اگر آنها بر موضع خود اصرار داشته باشند تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: شکایت‌هایی علیه ایشان مطرح شده و چند بازیکن معروف استقلال گزارش‌هایی دادند و این پرونده مفتوح است. اگر آنچه آنها گفته‌اند صحت داشته باشد قطعا تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار