|
|
کدخبر: ۱۹۲

رویانیان:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: چرا به استقلال و سپاهان کاری ندارند اما پرسپولیسی که در آرامش به سر می‌برد منفجر می‌کنند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، محمد رویانیان درباره احتمال مدیرعاملی امیر عابدینی در پرسپولیس عنوان کرد: اگر عابدینی را به عنوان مدیرعامل بگذارند من هم در کنار او خواهم ماند و با او کار می‌کنم. ما می‌توانیم با یکدیگر فعالیت داشته باشیم و برای توسعه فوتبال تلاش کنیم اما فکر نکنم آقای عابدینی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند.

وی در مورد اینکه برخی‌ها می‌خواهند شما را کیش و مات کنند، خاطرنشان کرد: مرا قبلا کیش کرده‌اند و امیدوارم مات نشوم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه واقعا اگر مدیرعامل باشگاه تغییر کند در این تیم خواهد ماند، تاکید کرد: بله من قصد دارم در کنار تیم بمانم مگر اینکه مدیرعاملی که می‌آید مرا نخواهد و به من فحش دهد و مرا بکوبد. واقعا در کنار هر کسی که بیاید کار می‌کنم و ادعایی در فوتبال ندارم و به این موضوع وارد نیستم. ۶ جام هم نگرفتم که بخواهم به آن اضافه کنم. اگر مدیرعاملی که می‌خواهد بیاید مرا بخواهد هر کسی که بیاید با او کار می‌کنم.

رویانیان در مورد اینکه چرا برای پرسپولیس حواشی به وجود می‌آورند اما تیم رقیب به خوبی کار خود را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: من سؤالم از شما این است که چرا پرسپولیسی که در آرامش وجود داشت، ناگهان چالش ملی برای آن به وجود آمد. من این موضوع را متوجه نشدم البته چیزهایی می‌فهمم که نمی‌توانم بگویم.

وی ادامه داد: تیم رقیب‌مان در بدترین شرایط حضور داشت اما به او کاری ندارند. سپاهان هم بیشترین پول را خرج می‌کند و دولتی هم هست اما به او هم کاری ندارند. آن وقت پرسپولیس در آرامش بود و ناگهان او را در ایران منفجر می‌کنند. خدایی می‌دانم چه مسائلی وجود دارد اما نمی‌گویم.

رویانیان در واکنش به این سؤال که چقدر مسائلی که در خصوص عدم حمایت از نامزد ریاست جمهوری مطرح شده در این امر دخیل است، سرش را تکان داد و گفت: من درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم و وارد این موارد نمی‌شوم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حمایت‌های هواداران، رسانه‌ها و پیشکسوتان از او اظهار داشت: احساس خاص، غرور و‌ افتخار به من دست داده است. مردم و رسانه‌ها و پیشکسوتان به من لطف دارند از این به بعد هم وظیفه‌ام سنگین‌تر خواهد شد و بیشتر باید در مقابل لطف مردم و افراد دیگر تلاش کنم. اگر همه زندگی را هم در مقابل این مردم بگذاریم کم است. من واقعا کم می‌آورم احساس مسئولیتم کمتر است اما راهم را ادامه می‌دهم و تمام تلاش خود را می‌کنم.

وی در مورد تشکیل شهر الکترونیکی و تلاش‌های باشگاه پرسپولیس در این زمینه یادآور شد: در مملکت ما و در آینده می‌خواهیم بستر الکترونیکی و تجارت در ایران را فعال کنیم. ما در این زمینه آشنایی‌هایی داریم و می‌خواهیم در بحثاقتصاد هم وارد شویم با شریک در این امر حاضر خواهیم شد تا بهره‌برداری اقتصادی لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره فصل نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: ما زودتر از همه تیم خود را بستیم. حدادی‌فر را هم می‌خواستیم و با او قرارداد بستیم اما واقعا او خبر نداشت که با ذوب‌آهن قرارداد دارد و سعد محمدی و ابراهیمی هم این موضوع را تائید کردند. با نیامدن حدادی‌فر ما نیازمند بازیکن هستیم دو هافبک می‌خواهیم که یکی خارجی و یکی هم داخلی خواهد بود.

وی افزود: فکر کنم تا کنون ۱۰ بازیکن گرفته‌ایم که دو بازیکن دیگر باید به این جمع اضافه شود. ما در این فصل ۱۲ بازیکن از دست داده‌ایم. البته مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کرد و علی کریمی از دست ما رفت. دو بازیکن خوب را از دست داده‌ایم شاید جایگزینی برای آنها پیدا نشود اما امیدوارم بازیکنانی که در پست آنها خواهند آمد به آنها نگاه کنند و بتوانند جای خالی آنها را پر کنند.

رویانیان درباره وضعیت کریم انصاری‌فرد گفت: پرسپویس خانه انصاری‌فرد است و ما او را دوست داریم. او بازیکن با اخلاقی است و باید تصمیم بگیرد یا در اروپا برای ایران افتخار‌آفرینی کند یا در پرسپولیس.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازیکنی از استقلال خواهند گرفت و مذاکرات با آندرانیک تیموریان انجام شده است، عنوان کرد: ما نمی‌دانیم استقلال در چه وضعیتی است. آنها بازیکن از ما گرفته‌اند و کری هم زیاد می‌خوانند اما ما نیازی به کری‌خوانی نداریم. هم فتح‌الله‌زاده و هم من پیر شده‌ایم. در مورد آندو هم باید بگویم کدام تیم است که او را نخواهد. ما هم او را می‌خواهیم البته باید شرایط فراهم شود و نظر اول را علی دایی می‌دهد.

رویانیان درباره مذاکره با جباری تصریح کرد: جباری هم واقعا بازیکن ارزشمندی است اما در ابتدا باید وضعیتش در باشگاه استقلال مشخص شود و آبی‌پوشان مقدم هستند اگر به آنها به توافق نرسید درباره او هم فکری می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد نامه رئیس‌جمهور در خصوص واگذاری این باشگاه به پیشکسوتان خاطرنشان کرد: واقعا از رئیس‌جمهور ممنون هستم امیدوارم هر چه زودتر این موضوع اجرایی شود می‌توانند بخشی از باشگاه را به شرکت پیشکسوتان هبه کنند و بخش دیگر هم به قسمت تجاری واگذار کنند اما این موضوع باید به درستی انجام شود و در یک برنامه‌ریزی اساسی این مسئله اجرایی شود.

وی افزود: پیشکسوتان نمی‌توانند در بحثاقتصادی باشگاه فعالیت کنند آنها برای مدیریت خوب هستند اما باید بخش تجاری هم در کنار آنها وجود داشته باشد. ما پیشنهادی داده‌ایم تا سه قسمت هواداران، پیشکسوتان و بخش تجاری برای خصوصی‌سازی باشگاه اقدام کنند. اگر تلفیقی از این موارد باشد باشگاه می‌تواند به درستی خصوصی شود اما کسی به حرف ما توجه نمی‌کند اگر صحبتی هم می‌شود دوباره حرف ما تکرار می‌شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد اتفاق بزرگی در فوتبال ما رقم خواهد خورد.

رویانیان در مورد حضور کامبوزیا به عنوان مدیرعامل گفت: من ادعایی ندارم کامبوزیان هم از من بهتر است هر کسی بیاید در خدمت او خواهم بود و یا در هیئت مدیره فعالیت می‌کنم مگر اینکه مرا نخواهند و بگویند که نیا.

وی در مورد اینکه علی پروین به دلیل حمایت از شما برکنار شد، گفت: من هم این موضوع را امروز شنیدم و باید پیگیری کنم واقعیت دارد یا خیر.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار