|
|
کدخبر: ۱۹۴۴۳

سردار آزمون مهاجم و کاپیتان تیم ملی جوانان در بازی مقابل لبنان، با زدن دو گل بهترین بازیکن میدان شد.

به گزارشامیدبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی پس از دریافت جایزه اش که یک گوشی تلفنی همراه و یک یادبود کار هنرمندان کرمانی از دست رئیس هیئت فوتبال استان کرمان بود، مقابل دوربین های گزارشگران و خبرنگاران قرار گرفت.

آزمون درباره بازی ایران و لبنان گفت: با توجه به نتیجه بازی تاجیکستان و عربستان ما به این برد پرگل احتیاج داشتیم و خدا را شکر که توانستیم ۶ بر یک لبنان را ببریم و به صدر گروه مان برویم تا برای بازی آخر مقابل عربستان استرس کمتری داشته باشیم. هر چند بازی با عربستان هم برای ما خیلی مهم است و ما برای بردن عربستان به میدان می رویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بازی اول مقابل تاجیکستان یک نیمه بازی کرد، گفت: من خسته بودم و ۴ سفر هوایی را از کازان به مسکو، مسکو به دوبی، دوبی به تهران و تهران به کرمان را پشت سر گذاشته بودم و یک جلسه هم با تیم ملی بزرگسالان تمرین کرده بودم. با این حال باز هم در بازی تاجیکستان یک نیمه در زمین بودم و پاس گل دوم را دادم. همه تلاشم را انجام می دهم که بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم.

آزمون درباره اینکه سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان، زیر ۲۲ سال و جوانان خواهان بازی کردن او در تیم هایشان هستند، گفت: من در خدمت فوتبال ملی ایران هستم و آقای کی روش و دیگر سرمربیان تیم های ملی زیر۲۲ سال و جوانان به من لطف دارند. در هر حال با صلاحدید و برنامه ریزی مسئولان و کادر فنی و هماهنگی های لازم عمل خواهم کرد. در حال حاضر اولویت پیروزی بر عربستان است. ۲۰ مهر به تهران بازمی گردم و به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای بازی مقابل تایلند ملحق می شوم و هرچه کی روش و کادر فنی تیم ملی صلاح ببینند عمل می کنم. آرزویم بازی در تیم ملی بزرگسالان بوده و حالا واقعا از اینکه می توانم برای فوتبال ملی رده های سنی و تیم ملی بزرگسالان مثمر ثمر باشم، خوشحالم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار