|
|
کدخبر: ۱۹۵۷

بیک‌زاده:

خودم به شخصه از رفتن جباری ناراحت شدم اما از سویی فوتبال هم حرفه‌ای است و هر باشگاهی برای بستن تیمش تفکراتی دارد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، هاشم بیک‌زاده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و نحوه یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات صحبت‌های زیر را انجام داد.

شرایط تیم‌تان بعد از اردوی اوکراین چه طور است؟

ما یک هفته آنجا بودیم و یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و من اعتقاد دارم هیچ چیزی مثل دیدار تدارکاتی نمی‌تواند در روند آماده‌سازی یک تیم تاثیرگذار باشد. ظاهرا قرار است پنجشنبه هم یک دیدار دوستانه داشته باشیم.

می‌گویند تیم اصلی دینامو کیف مقابل استقلال بازی نکرد.

مهم این نبود که تیم اصلی بود یا تیم دهم. مهم این بود که استقلال مقابل یک تیم اروپایی بازی خوبی انجام داد. این همه حاشیه درست کردند ولی نمی‌گویند که تیم نامش دینامو کیف بود.

تیم پارسال بهتر بسته شد یا امسال؟

درست است که پارسال در نیم فصل اول صدرنشین بودیم اما یادتان باشد طوری در مسابقات ظاهر می‌شدیم که دو دروازه‌بان روی نیمکت داشتیم و اصلا یار تعویضی نداشتیم. این بازیکنانی هم که امسال آمده‌اند بازیکنان باتجربه و خوبی هستند و نزدیک به ۸۰ درصد تیم هم حفظ شده است. تیم امسال ما بهتر شده است.

حتی با وجودی که جباری جدا شده و تکلیف نکونام هم مشخص نیست، این حرف‌ها را می‌زنید؟

فلسفه بستن یک تیم این است که تیم‌های حریف را ضعیف کنی و خودت قوی باشی. شما دیدید که بایرن مونیخ از دورتموند یار گرفت و با وجود آنکه هر دو تیم فینالیست بودند ولی قصد ضعیف کردن حریفش را داشت. فوتبال همین است. نکونام و جباری بازیکنان بزرگی هستند که می‌توانند به هر تیمی کمک کنند. خودم به شخصه از رفتن جباری ناراحت شدم اما از سویی فوتبال هم حرفه‌ای است و هر باشگاهی برای بستن تیمش تفکراتی دارد.

رقیب‌تان با توجه به قرعه‌کشی اتفاق افتاده چه تیمی است؟

سپاهان از لحاظ اسمی خوب یارگیری کرده و تراکتورسازی و پرسپولیس هم تیم‌های خوبی هستند. لیگ ۱۶ تیمی شده و حساسیت بالاتری بر مسابقات حکمفرماست اما ما سال سختی داریم و امیدوارم بتوانیم مثل پارسال هم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم و هم اینکه در آسیا خوب نتیجه بگیریم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار