|
|
کدخبر: ۲۰۲۹

مسعود حجی زواره، کاپیتان تیم ملی تکواندو پس از سه پیروزی و یک شکست از دور مسابقات قهرمانی جهان حذف شد. مربی تیم ملی معتقد است که حریف روس او سرتر نبود و ملی‌پوش تکواندوی ایران می توانسته بهتر مبارزه کند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، مرتضی سلطانی اظهار کرد: حجی زواره در مسابقات جهانی در دور اول نماینده کاستاریکا را برد، در دور دوم تکواندوکار ازبک را از پیش‌رو برداشت، در دور سوم مقابل نماینده کوبا پیروز شد که تا به حال چندین بار با تکواندوکاران ایرانی مبارزه کرده بود.

وی افزود: حجی زواره در مبارزه چهارم خود و در فاصله یک قدمی تا مدال برنز مقابل نماینده روسیه قرار گرفت که قوی‌تر از رقبای قبلی او نبود. مسعود تلاش خود را انجام داد، اما می توانست بهتر مبارزه کند. او به راحتی می توانست حریف روسی را شکست دهد، ‌ اما فکر می‌کنم که روزش نبود.

مربی تیم ملی تکواندو با اشاره به این که هنوز به روزهای باقی مانده و نفرات تیم ملی بسیار امیدوار است، گفت: مسابقات هنوز تمام نشده است. ما شش نماینده دیگر داریم که مطمئن هستم با تمام توان مبارزه خواهند کرد. بعد از شکست حجی زواره ملی‌پوشان هم قسم شدند که در روزهای بعد بهتر کار کنند. مطمئنم که زحمت خود را خواهند کشید. من خیلی امیدوارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار