|
|
کدخبر: ۲۳۵

تمجید مربی تراکتور از شماره ۸:

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تمام بازیکنان این تیم تحت تاثیر علی کریمی قرار گرفته‌اند. او همچنین می‌گوید تا به حال بازیکنی منظم‌تر از کریمی در فوتبال ندیده است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، غلامرضا باغ آبادی در خصوص پیروزی تراکتورسازی مقابل صبا در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: برد و باخت در این بازی‌ها مهم نیست. ما می‌خواهیم بازیکنانمان به هماهنگی و آمادگی لازم برسند. خوشبختانه عملکرد آنها بعد از دوران بدنسازی امیدوار کننده بود.

وی درباره دیدار با پرسپولیس و احتمال بازی نکردن علی کریمی هم تاکید کرد: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم که کریمی در این مسابقه بازی کند یا خیر. ما فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم و دوستی‌ها را بیشتر کنیم نه اینکه بخواهیم حاشیه ایجاد کنیم. کریمی سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و اسطوره این باشگاه به حساب می‌آید.

مربی تراکتورسازی در ادامه به تمجید از علی کریمی پرداخت و یادآور شد: علی کریمی یک جنتلمن واقعی است. ما نزدیک به یک ماه است که با هم کار می‌کنیم. او منظم‌ترین بازیکنی است که تا به حال در فوتبال دیده‌ام و با رفتارش به تیم خیلی کمک می‌کند.

باغ آبادی افزود: رفتار حرفه‌ای علی کریمی به حدی است که همه بازیکنان تیم تراکتورسازی تحت تاثیر مرام و معرفت او هستند. کریمی مثل بازیکنان ۱۸ ساله تمرین و تمام فشار تمرینات را تحمل می‌کند. شاید باور نکنید ولی حتی این سبک تمرینات کریمی هم باعثشده الگوی بازیکنان باشد و نظم و انضباط در تیم حاکم شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار