|
|
کدخبر: ۲۳۷۹۸

لیگ برتر از نگاه آمار

در ۱۴ دیدار رو در رو در کارنامه بازی های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر ۱۰ برد برای قرمزپوشان تهرانی، ۳ برد برای رشتی ها و یک تساوی ثبت شده است.

به گزارشامید، تیم فوتبال پرسپولیس جمعه از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در تهارن میزبان داماش گیلان خواهد بود.

پرسپولیسی ها در ۱۲ دوره تاریخ لیگ برتر و در هفته های سیزدهم این رقابت ها صاحب ۵ پیروزی شده اند و در مقابل ۴ تساوی و ۳ شکست را تجربه کرده اند و جالب اینکه هیچگاه دو تیم پرسپولیس و داماش در هفته های سیزدهم ادوار لیگ برتر به مصاف یکدیگر نرفته اند.

پرسپولیس در فصول سوم تا پنجم و نهم و دهم رقیبانش را شکست داده و در فصول اول، هشتم و دوازدهم به ترتیب مقابل تیم های فجرسپاسی(اول و هشتم) و مس کرمان شکست خورده است.

تیم های پرسپولیس و داماش گیلان از هفته سیزدهم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاهی فوتبال ایران در حالی جمعه برای پانزدهمین بار به مصاف هم می روند که در ۱۴ دیدار رو در رو در کارنامه بازی های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر ۱۰ برد برای قرمزپوشان تهرانی، ۳ برد برای رشتی ها و یک تساوی ثبت شده است.

در این میان سهم فرمزپوشان از ۴۲ گلی که در دیدارهای رو در روی پرسپولیس – داماش به ثمر رسیده ۳۰ گل و سهم داماشی ها هم ۱۲ گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره ۴۳ در این دیدار باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار