|
|
کدخبر: ۲۴۵۲۰

قبل از بازی حسای فردا مقابل فولاد حرف های مجید جلالی نشانه چندانی از دعواهای این یکی دو هفته با فولادی ها نداشت

به گزارشامیدبه نقل از گل، " مجید جلالی " سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری قبل از بازی این تیم با فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر در تبریز گفت:مسیری که یک تیم در لیگ برتر طی میکند همانند مسیری است باید سی هفته برداشته شود ولی ما تا به امروز فقط ۱۲ گام برداشته ایم و برای اینکه بتوانیم در بقیه مراحل گام های بهتر و محکم تری برداریم باید بیشتر از هر موقعی تمرکزمان را حفظ کنیم و با اتحاد جلو رویم که برای همین موضوع برنامه ریزی های خوبی کرده ایم.
وی درا دامه گفت: بازی فردا یکی از همین گام هاست که برایمان بسیار مهم است. امیدوارم هواداران با توجه به شرایط حساس جدول استقبال خوبی از این بازی داشته باشند. هواداران مطمئن باشند که روز جمعه بازی خوبی از تیم محبوبشان خواهند دید.
سرمربی تراکتورسازی در مورد حاشیه های اخیر این تیم گفت: همه ی شما ها میدانید که از اولین روز حضورمان در تبریز با حاشیه های فراوانی دست و پنجه نرم کرده ایم که در صورتی عدم مدیریت انها قطعا از پا در می آمدیمم مثلا
وقتی یک سایت هوادارای به دروغ لیستی در خروجی خود قرار میدهد دیگر کاری از دستمان برنمی آید و تنها میتوانیم در میان بازیکنان صحبت کنیم و سعی کنیم انها را از این حواشی واکسینه کنیم.
جلالی در ادامه گفت: تراکتور زندگی مردم آذربایجان است و نباید اجازه دهیم حاشیه سازان به این تیم لطمه بزنند. قطعا حضور پرشور هواداران در بازی فردا برایمان انرژی زا خواهد بود. از هواداران عزیز میخواهم فردا ۹۰ دقیقه با صبر و حوصله از تیم حمایت کنند.
مجید جلالی در مورد اینکه به تراکتور ایده آل خود رسیده است گفت: قطعا به این ایده آل نرسیده ایم و بازی ای که در ذهن داریم یک تیم با ارائه ی بازی های تهاجمی و روبه جلو است. متاسسفانه آسیب دیدگی های پشت سر هم و حواشی های اخیر مانع از این ایده آل شده ولی باز هم به لطف خدا در مسیر پیشرفت قرار داریم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار