|
|
کدخبر: ۲۵۴۴

به جز ۲ روز، ۳۶۳ روز مخلص تبریزی‌ها هستم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا کند انصاری‌فرد به پرسپولیس بازگردد اما چیزی معلوم نیست.

به گزارشامیدنیوز، محمد رویانیان پس از جلسه امروز در سازمان لیگ برای مشخص شدن وضعیت کریم انصاری فرد در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: جلسه‌ای را امروز در سازمان لیگ با مهدی تاج، علیپور، و نماینده باشگاه تراکتورسازی برگزار کردیم و به صورت تلفنی نیز صحبت‌هایی با زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی داشتیم.

وی افزود: در این جلسه صحبت‌های خوبی مطرح شد و نگاه همه ما خوشبختانه مثبت است اما معتقدیم اصول و قانون باید رعایت شود و باید همه چیز را در نظر بگیریم.

رویانیان ادامه داد: من مطمئنم تراکتورسازی و مدیرانش هم به اصول اخلاق پایبند هستند. متأسفانه در پشت صحنه اتفاقاتی افتاده که باید حل شود تا به بازیکن و باشگاه‌ها ضربه نخورد. من نوکر مردم آذربایجان هستم.

وی یادآور شد: من مخلص مردم آذربایجان هستم و همه آنها را که عاشق رنگ قرمز هستند دوست دارم. ما با تراکتورسازی دو روز بازی می‌کنیم و ۳۶۳ روز مخلص آنها هستیم. من نوکر مردم تبریز هستم.

وی در پاسخ به این سؤالی که آیا انصاری‌فرد امروز به میدان خواهد رفت یا خیر، ‌گفت: به نظر می‌رسد امروز انصاری‌فرد با توجه به شرایط به میدان نرود. درباره دهنوی هم دنبال کار او هستیم و وضعیت او ۵۰ به ۵۰ است. شاید بازی کند و شاید خیر. ما در حال پیگیری هستیم تا کارت دهنوی را بگیریم. نامه‌نگاری‌هایی کردیم و قطعاً نظر کمیته انضباطی باید به مراجع دیگر برسد تا کارت صادر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد انصاری‌فرد به پرسپولیس برگردد گفت: خدا کند این اتفاق بیفتد اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص واکنش دایی مبنی بر اینکه برخی از لیدرهای پرسپولیس نباید در این باشگاه فعالیت کنند، گفت: متاسفانه کانون هواداران ما بی تدبیر هستند و به همین دلیل به زودی تغییراتی را در راس کانون هواداران و مشوقین انجام خواهم داد. دایی به هیچ عنوان دخالتی در این امور نداشته و این موضوع زیر نظر مدیریت باشگاه است، اما به زودی تغییراتی را در کانون هواداران و مشوقین که بدون اجازه با دایی صحبتی داشته و تغییرات را اعمال خواهیم کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار