|
|
کدخبر: ۲۶۹۶

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مشکلات مالی فدراسیون گفت: همه جا بسیاری از هزینه‌ها از سوی اسپانسر تأمین می‌شود اما اسپانسرها می‌ترسند جلو بیایند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، شبکه خبر در گزارشی طی صحبت با علی کفاشیان و مهدی تاج واکنش‌های این دو نفر را در مورد صحبت‌های کارلوس کی‌روش دریافت کردند.

در همین راستا علی کفاشیان در مورد اینکه چرا مشکلات مالی وجود دارد و با وجود صعود به جام جهانی اسپانسر‌ها جلو نیامدند گفت: متاسفانه این موضوع وجود دارد. در تمام دنیا دولت‌ها از لحاظ مالی کمک کمی به فدراسیون می‌کنند و عمده هزینه تیم‌ها از طریق دریافت اسپانسر تامین می‌شود اما با وجود صعود به جام جهانی و اینکه در جهان نامدار شدیم اسپانسر‌ها می‌ترسند جلو بیایند و حمایت نمی‌کنند.

در ادامه مهدی تاج در مورد صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه لیگ بدون حضور ملی‌پوشان دنبال شود خاطرنشان کرد: کی‌روش درخواست‌هایی داشته که عملیاتی نیست و همچنین این درخواست‌ها به نفع باشگاه‌ها هم نیست. هیچ باشگاهی نمی‌تواند بدون ملی‌پوشانش به کار خود ادامه دهد.

در این ارتباط علی کفاشیان اظهار داشت: کی‌روش نظرش این است که تیم ملی بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار بگیرد و لیگ بدون حضور این نفرات به کارش ادامه دهد. او اعتقاد دارد که در کشورهای دیگر بازیکنان زمان بیشتری در اختیار تیم‌هایشان هستند و برای منافع تیم ملی چنین درخواستی را دارند.

در بخش دیگر این برنامه مهدی تاج اظهار داشت: مگر می‌شود مدیر باشگاه باشم و به من بگویند بدون بازیکن به کارم ادامه دهم. ما تنها تیمی نیستیم که در جام جهانی شرکت می‌کنیم باید تصمیم درستی گرفت. جام حذفی را هم حتی نمی‌توانیم بدون حضور ملی‌پوشان برگزار کنیم.

کفاشیان در مورد صحبت‌های عزیزی خادم مبنی بر اینکه هیچ موضوعی با کمیته تیم‌های ملی هماهنگ نشده است گفت: در اساسنامه فدراسیون چیزی به نام کمیته ملی نداریم. عزیزی خادم تنها عضو هیئت رئیسه است. او پیشنهاد داده کمیته تیم‌های ملی تشکیل شود و قرار است در مجمع آینده این موضوع را بررسی کنیم. در حال حاضر چنین کمیته‌ای وجود ندارد.

وی در مورد اینکه او گفته رئیس سازمان فوتبال است عنوان کرد: او این پیشنهاد را برای خودش ارائه کرد اما موافقت نشده است.

علی کفاشیان در مورد اینکه در لیست اعلامی به ریاست جمهوری نام افراد زیادی برای دریافت پاداش حواله ماشین دیده می‌شد خاطرنشان کرد: آنها از ما اسامی خواستند و ما نام‌ها را دادیم اما خود اعضای ریاست جمهوری تصمیم می‌گیرد به چه کسانی حواله بدهد. ۴۸ اسم دادیم که فقط نام بازیکنان و البته کارلوس کی‌روش و سرپرست تیم ملی تائید شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار