|
|
کدخبر: ۲۷۲۵

واکنش سپاهان به ادعاهای قاسم دهنوی

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه هیچ مبلغی از قاسم دهنوی دریافت نکرده‌اند، گفت: اسم کار بازیکنی که ۵۵۰ میلیون تومان از ما گرفته و به باشگاه دیگر رفته و دو، سه ماه است پول‌مان را پس نمی‌دهد چه می‌گذارید؟!

به گزارشامیدنیوز، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به ادعاهای قاسم دهنوی مبنی براینکه سپاهان پولی از او طلبکار نیست و دنبال سود پولش می‌گردد که شکایت کرده است، اظهار کرد: موضوع کاملا شفاف و روشن است و نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند. قاسم دهنوی در تاریخ ۹۲/۲ / ۲۷ با ما قرارداد بسته و پولی را دریافت کرده است. الان از آن زمان تاکنون بیش از هفتاد روز می‌گذرد اما او پول ما را برنگردانده است!

وی در واکنش به اینکه دهنوی چه مبلغی از شما دریافت کرده و برنگردانده، گفت: دهنوی مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان از ما دریافت کرده و دو، سه‌ ماه است نه خودش و نه وکیل یا مدیر برنامه‌هایش این پول را به ما نداده‌اند. هرچقدر تماس گرفتیم و پیگیری کردیم فایده‌ای نداشته است. آیا واقعا این کار درست است؟ ما که با رفتن این بازیکن به پرسپولیس قبل ازاینکه پولی بگیریم و قبل از اینکه کمیته انضباطی حکمی بدهد، موافقت کردیم پس باید با سپاهان چنین رفتاری داشته باشند؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه ظاهرا دهنوی از طرح اتهام با واژه " کلاهبرداری " ناراحت بوده، گفت: یک سوال می‌خواهم مطرح کنم و مردم و جامعه قضاوت کنند. کسی که با دو باشگاه قرارداد می‌بندد و از دو جا پول می‌گیرد و پول یکی از آن باشگاه‌ها را بیش از دو، سه ماه است که پس نمی‌دهد، اسم این کار را چه می‌گذارید؟ چرا باید پول ما پیش او بماند و پس ندهد؟!

رحیمی در پاسخ به اینکه مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرده اگر قرار بر شکایت هم هست می‌بایست به کمیته انضباطی و درون خانواده انجام می‌گرفت، نیز به ایسنا گفت: اینجا اصلا بحثفوتبالی به میان نمی‌آید. در بحثفوتبالی که ما موافقت کردیم و او به باشگاه پرسپولیس رفت و هیچ اعتراضی هم نسبت به این مساله نداریم اما وقتی این شخص که ما با قرارداد بسته و اکنون بعد از فسخ پولش را برنمی‌گرداند، ما شکایت‌مان را باید پیش چه کسی ببریم؟ ما در باشگاه بازرس و حسابرس داریم؛ وقتی او حساب و کتاب این پول را قانونا می‌خواهد و ما باید هر روز جواب بدهیم، چه انتظاری از ما دارند؟ چگونه باید ۵۵۰ میلیون تومان را زنده کنیم؟

وی با بیان اینکه نباید بحثاز مسیر درستش خارج شود، گفت: هر کسی از بازیکن تیم خودش دفاع می‌کند اما ما از آنها می‌خواهیم از حق دفاع کنند. ما اصلا کاری به رای کمیته انضباطی نداریم و هیچ مشکلی هم با رفتن دهنوی به پرسپولیس نداشتیم و موافقت‌مان را هم اعلام کردیم اما چرا پول این باشگاه را برنمی‌گردانند؟

انتهای پیام

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار