|
|
کدخبر: ۲۸۰۲

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز:

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در غافلگیری از تیم گسترش فولاد گل خوردیم در صورتیکه می‌توانستیم در این بازی به پیروزی دست یابیم.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، مجید جلالی امروز در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: نیمه نخست بازی خوبی از تیم تراکتورسازی شاهد بودیم و می‌توانستیم در این نیمه گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ریتم بازی خود را در نیمه دوم حفظ کنیم.

وی با ابراز ناراحتی از دریافت گل لحظات پایانی و از دست دادن سه امتیاز بازی گفت: هواداران تیم تراکتورسازی از ما انتظار دارند و باید صبورانه ضعف‌های تیم را برطرف کرده و به هماهنگی لازم دست یافته و با موفقیت‌های آینده دل تماشاگران را شاد کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد کم بازی کردن کریم انصاری‌فرد ادامه داد: وی در هفته گذشته تنها یک جلسه با تیم تمرین کرده بود و مارکو نیز همین شرایط را داشت از این رو در نیمه دوم از این دو بازیکن استفاده کردم.

وی در مورد ترکیب تیمش تصریح کرد: تیم گسترش فولاد را آنالیز کرده و نسبت به بازی حریف ترکیب خود را چیده بودیم و با دو مهاجم نزدیک به هم بازی کردیم.

فاصله زمان نقل و انتقالات و مسابقات کم است

جلالی به فاصله کم زمان نقل و انتقالات و آغاز مسابقات در لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: این زمان باید ۲۰ روز باشد تا مربیان تیم‌ها فرصت آماده‌سازی با بازیکنان جدید و قدیمی تیم را داشته باشند و اتمام نقل و انتقالات در چهار روز مانده به آغاز مسابقات، کافی نیست.

وی افزود: بازیکنان تیم تراکتورسازی به هماهنگی لازم دست نیافته و این زمانبر است.

جلالی زمان مفید این مسابقه را ۵۰ دقیقه ذکر کرد و گفت: برای مکان‌های بالای جدول چشم داشته و تیم خوبی داریم اما خستگی دوران بدنسازی هنوز در ساق بازیکنان ما دیده می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار