|
|
کدخبر: ۳۰۴۳

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل داماش گیلان صدرنشین لیگ برتر شد.

اولین دیدار هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور ۷ هزار و ۶۱۰ نفر(طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم داماش و استقلال برگزار شد که بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

آبی‌پوشان بازی را تهاجمی آغاز کردند و در هفت دقیقه اول بازی صاحب چهار کرنر شدند اما این کرنرها حاصلی برای استقلال نداشت.

امین متوسل در دقیقه ۱۷ روی پاس عمقی هادی محمدی در پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی با یک ضربه آرام گل اول بازی را به ثمر رساند.

بعد از این گل استقلال دوباره بازی را در دست گرفت و حملات زیادی انجام داد.

در دقیقه۲۵ نکونام با ضربه سر توپ را به سیاوش اکبرپور در محوطه جریمه داماش رساند و اکبرپور با یک ضربه فنی دروازه داماش را باز کرد و بازی مساوی شد. در دقیقه ۶۷ فرهاد مجیدی از عمق دفاع داماش فرار کرد و با یک ضربه دیدنی گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۷ مهدی رحمتی ضربه مهدوی را در موقعیت تک به تک مهار کرد.

در دقیقه ۴۰ ضربه سر نیکبخت واحدی به تیرک دروازه داماش خورد.

بازی دو تیم از سرعت قابل قبولی برخوردار بود و هر دوتیم تهاجمی بازی کردند.

احمد صالحی داور مسابقه به ابوذر رحیمی و مهدوی از داماش کارت زرد نشان داد.

داماش گیلان پیش از این دیدار هیچ بردی نداشته است و با سه امتیاز در رده سیزدهم بود و استقلال هم با این برد یازده امتیازی شد(با احتساب کسر یک امتیاز کمیته انضباطی از آبی‌پوشان) و آبی‌پوشان به صدر جدول صعود کردند. داماش به این ترتیب در حسرت برد باقی‌ ماند.

هواداران داماش در اواخر بازی به شدت علیه داوری شعار دادند. آنها معتقد بودند که داور دو پنالتی برای داماش نگرفته است.

داماش فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت استقلال را شکست داده بود که استقلال امشب انتقام آن دو شکست را هم از داماش گرفت.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، جواد نکونام، پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی(از دقیقه ۵۳ فردین عابدینی)، محمدمهدی نظری(از دقیقه ۴۶ فرهاد مجیدی)، سیاوش اکبرپور(۹۰ + ۴ مهران قاسمی) و محمد قاضی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب داماش گیلان:

حبیب دهقانی، علیرضا نظیف‌کار، محمد مختاری، ‌هادی محمدی، ابوذر رحیمی، محمدرضا مهدوی، ‌رضا کاردوست(از دقیقه ۷۸ افشین چاووشی)، ابوالفضل حاجی‌زاده، امین متوسل‌زاده، مسعود حسن‌زاده(از دقیقه ۷۹ کبه) و مصطفی حاجتی(از دقیقه ۶۹ روح الله‌ سیف‌الهی)

سرمربی: افشین ناظمی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار