|
|
کدخبر: ۳۱۷۵۵

لیگ برتر از نگاه آمار

پرسپولیس در صورت برتری مقابل راه آهن پس از ۱۱۰ هفته در لیگ برتر دوباره صدرنشین خواهد شد.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران میهمان راه آهن خواهد بود.

پرسپولیسی ها در ۱۲ دوره تاریخ لیگ برتر و در هفته های چهاردهم این رقابت ها صاحب ۶ پیروزی شده اند و در مقابل ۴ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده اند و جالب اینکه پرسپولیس و راه آهن دو بار در هفته های چهاردهم ادوار لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که یک تساوی و یک برد برای راه آهن، حاصل تلاش آنها بوده است، ضمن اینکه سرخ ها در ۴ فصل اخیر همواره دیدارهای هفته های چهاردهم خود را با برتری پشت سر گذاشته اند.

پرسپولیس این فرصت را دارد تا در صورت برتری مقابل راه آهن پس از ۱۱۰ هفته در لیگ برتر دوباره صدرنشین شود.

تیم های پرسپولیس و راه آهن در حالی برای هفدهمین بار به مصاف هم می روند که در ۱۶ دیدار رو در رو در کارنامه بازی های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر ۶ برد برای سرخ پوشان و ۴ برد برای راه آهن و ۶ تساوی به ثبت رسیده است.

در این میان سهم سرخ پوشان از ۳۸ گلی که در دیدارهای رو در روی پرسپولیس - راه آهن به ثمر رسیده ۲۱ گل و سهم راه آهن هم ۱۷ گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره ۳۹ در این دیدار باشند.

در این بین راه آهن از فصل پنجم رقابت ها، وارد لیگ برتر شده است تا به این ترتیب در تاریخچه دیدارهای پرسپولیس - راه آهن در ۴ فصل ابتدایی لیگ برتر خبری از بازی های این دو تیم نباشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار