|
|
کدخبر: ۳۵۴۹

فردوسی‌پور گزارشگر دربی شد / آغاز فحاشی‌ها و درخواست گوینده ورزشگاه

به گزارش امید به نقل از فارس، عادل فردوسی‌پور گزارشگر محبوب هواداران فوتبال و تهیه کننده برنامه ۹۰ گزارش بازی امروز دو تیم استقلال و پرسولیس را بر عهده دارد.

*تعدادی از تماشاگران که در طبقه دوم حضور دارند در راهروها مشغول استراحت هستند.

*حدود هفت هزار بلیت الکترونیکی برای بازی امروز فروخته شده که جایگاه آنها محفوظ است و تاکنون ماموران کنترل، اجازه حضور هیچ تماشاگر دیگری را به این جایگاه‌ها نمی‌دهند.

* هواداران تیم استقلال با اشاره به درگیری‌های به وجود آمده بین پایان رافت و پرویز برومند شعارهایی را سرمی‌دهند.

*مسئولان کنترل تماشاگران تمامی وسایل اضافه آنها را در چادری جمع کرده و با ارائه فیش خواستار تحویل گرفتن آنها بعد از برگزاری بازی هستند.

*شهبازی یکی از مسئولان سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران از ساعات ابتدایی صبح در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* طرفداران تیم استقلال در واکنش به شعارهای پرسپولیسی‌ها عیله نیکبخت واحدی و مجیدی علیه علی پروین شعار می‌دهند.

* هواداران تیم استقلال از غیبت خسرو حیدری بسیار ناراحت بوده و برخی از آنها وقتی صحبت‌های قلعه‌نویی در برنامه ورزش و مردم را از طریق موبایل های خود تماشا کردند فردین عابدینی را تشویق می کردند.

* هواداران استقلال و پرسپولیس در حالی که به تشویق تیم خود می‌پردازند در برخی از مواقع علیه هم فحاشی می‌کنند که این مسئله باعثشد تا سرو صدا در استادیوم آزادی بیشتر شود. گوینده ورزشگاه نیز از تماشاگران خواست احترام یکدیگر را حفظ کنند. گوینده ورزشگاه اعلام کرد: از شما خواهش می‌کنم از الفاظ رکیک استفاده نکنید.

وی در پایان توضیحاتش به تماشاگران گفت: اگر شما هواداران در استادیوم نباشید ورزشگاه مثل گورستان می‌ماند! الفاظ رکیک برای شما اممتیاز منفی دارد و شما هم برای ما همم عزیز هستید.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۸:۵۰ آغاز م‌ شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار