|
|
کدخبر: ۳۸۱۲

شیرینی:

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن قهرمانی بهترین داور آسیا و جهان است، او اصلا اشتباه نداشت و حتی می‌توانست دو بازیکن ما را اخراج کند.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، سعید شیرینی پس از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: ‌ محسن قهرمانی بهترین داور آسیا و جهان است، او اصلا اشتباه نداشت و حتی می‌توانست دو بازیکن ما را اخراج کند.

وی ادامه داد: قهرمانی برخلاف نظر دیگران تصمیمات عجیب و غریبی نگرفت چون او فصل قبل هم همان داوری نیست که دو پنالتی برای ما مقابل استقلال نگرفت. من نمی‌دانم هوشنگ نصیرزاده، ‌رودنیل و برخی دیگر از کارشناسان چه دشمنی با قهرمانی دارند که اخراج میثم حسینی را اشتباه خواندند.

سرپرست پرسپولیس افزود: راستی قهرمانی اصلا لجباز نیست و با این نحوه داوری حقش است تا در جام جهانی سوت بزند و از هر حیثشایسته است.

در شرایطی که از شیرینی پرسیدیم که آیا این صحبت‌های شما جدی است یا شوخی، با ناراحتی تاکید کرد: ما مگر نمی‌توانیم اعتراض جدی کنیم. مجبوریم تعریف کنیم شاید برخی‌ها شرمنده شوند. من فقط یک خواهش از استاد قهرمانی دارم و آن هم این است که دلیل اخراج میثم حسینی و پنالتی سپاهان را برای ما تشریح کند. چون ما هر چه به مغزمان فشار آوردیم هیچ چیزی را متوجه نشدیم. من این یک خواهش را از محسن قهرمانی دارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار