|
|
کدخبر: ۴۳۶۴۹

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تصمیم کی‌روش و کادر فنی تیم ملی احترام می‌گذارم و امیدوارم در آینده دعوت شوم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، امید عالیشاه در خصوص عدم دعوتش به تیم ملی اظهار داشت: ‌ من به نظرم نباید در این باره حرفی بزنم چون اینطور بهتر است من در مورد این قضیه صحبت نمی‌کنم و به صلاحدید کادر فنی احترام می‌گذارم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا انگیزه دارید در آینده به تیم ملی دعوت شوید یا خیر، گفت: به نظر من در این باره که من به تیم ملی چرا دعوت نشدم مردم نظر بدهند خیلی بهتر است. من یک بازیکن حرفه‌‌ای هستم و به تصمیم کی‌روش و کادر فنی‌اش احترام می‌گذارم امیدوارم حداقل در یک اردو در آینده من را دعوت کنند و من را ببینند. ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

وی در مورد مصدومیتش نیز گفت: خوشبختانه مصدومیتم مسئله خاصی نبود فقط کشیدگی جزئی داشتم و باید چند روزی استراحت کنم تا سریع‌تر به تمرینات برگردم.

عالیشاه در خصوص نیم‌فصل دوم و بازی‌های خارج از خانهپرسپولیسنیز گفت: مطمئن باشید کار ما در نیم‌فصل دوم خیلی سخت است اما با توجه به تیمی که امسال علی دایی بسته ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در دو جام مدعی باشیم. برایمان هیچ فرقی ندارد بیرون یا داخل خانه بازی کنیم. همیشه تیم که می می‌خواهد به هدفش برسد باید تلاش لازم را انجام دهد تا این اتفاق بیفتد. امیدوارم که ما به هدف‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم‌فصل اول از خودت راضی هستی یا خیر، یادآور شد: مطمئن باشید وقتی در پرسپولیس بازی می‌کنی روز به روز و بازی به بازی باید بهتر شوی، اما بقیه ماجراها را باید به بازی‌ها و شرایطش سپرد. من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم که حتی از نیم فصل اول بهتر شوم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد. بالاخره ما هدف بزرگی در پیش داریم و باید همه با کمک یکدیگر به این هدف بزرگمان برسیم. البته کار سخت است ولی با شکست دادن کارهای سخت یک تیم می‌تواند موفق شود و به هدفش برسد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار