|
|
کدخبر: ۴۵۳۹۹

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان برای من سربلندی پرسپولیس و خوشحالی هواداران حرف اول را می‌زند پس به خاطر آرامش تیمم فعلا سکوت می‌کنم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، علیداییدر واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی علی کریمی، در پایان مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و استقلال اظهار داشت: من به پرسپولیس آمده‌ام و کار خودم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم و کاری به هیچ‌کس ندارم.

وی افزود: من برای سربلندی و موفقیت پرسپولیس و خوشحالی دل هوادارانش به این تیم آمدم و به همین دلیل در قبال صحبت‌های آقایان فعلا حرفی نمی‌زنم و فقط سکوت می‌کنم تا انشاء‌الله با آرامش تیمم به خواسته خودش برسد. الان برای من بیشتر از همه چیز موفقیت پرسپولیس و تمرکز روی این تیم مهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اما بهتر است هر کس درباره خودش حرف بزند و به مباحثدیگر کاری نداشته باشد. الان هم انشاء‌الله ما به دنبال این هستیم تا با قدرت خود را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم و با آرامش این کار را خواهیم کرد. من هم جواب صحبت‌های برخی‌ها را نمی‌دهم چون هدفم موفقیت و آرامش پرسپولیس است تا دل هواداران میلیونی این تیم را با کمک بچه‌ها بتوانم شاد کنم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار