|
|
کدخبر: ۴۶۶۲۰

دارنده مدال برنز جهان و المپیک گفت: در سالیان گذشته زمانی که از مسابقات بر می‌گشتیم، چند ماه بیکار بودیم و پس از آن در تمرینات حضور پیدا می‌کردیم اما اکنون خادم با درایت خود مانع از آن شد که بدن‌های‌مان افت کند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، احسان لشگری اظهارداشت: پس از مسابقات جهانی مدت‌ها بود که بچه‌ها دور هم جمع نشده‌ بودند و با درایت خادم توانستیم چند روزی کنار هم تمرین کنیم تا یک ریکاوری خوبی داشته باشیم و جدا از آن تمرینات آماده سازی را نیز شروع کنیم.

وی افزود: همه ما با آمادگی محض فاصله زیادی داشتیم ودر سالیان گذشته زمانی که از مسابقات بر می‌گشتیم، چند ماه بیکار بودیم و پس از آن در تمرینات حضور پیدا می‌کردیم اما اکنون خادم با درایت خود مانع از آن شد که بدن‌های‌مان افت کند.

دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات لیگ برتر کشتی را دنبال می‌کند یا خیر، عنوان کرد: لیگ را دنبال کردم. کشتی‌های وزن ۸۴ کیلوگرم خوب بود اما حریفان همان نفرات قبلی بودند. من قبلا با تمامی آنها من سرشاخ شده‌ام. کشتی‌گیر گرجستانی تیم ثامن را نیز تاکنون ۲ بار برده‌ام اما او جزو خوب‌های دنیا است.

لشگری گفت: به نظر منکشتی‌گیرگرجستانی اکنون در آمادگی کامل قرار ندارد. احتمالا او بهتر از این هم خواهد شد. از ایرانی‌ها می‌خواهم آماده‌تر شوند چون او رفته رفته بهتر می‌شود و اگر کشتی‌گیران وی را دست کم بگیرند همگی به او خواهند باخت.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که دلیل غیبت تقوی در اردوها چه بوده است، خاطرنشان کرد: تقوی گویا کمی مشکلات مالی دارد و باید آنها را انجام دهد و از اردوهای بعدی حتما به جمع ما اضافه می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار