|
|
کدخبر: ۴۷۰۵۰

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو کمیته اجرایی فیفا در نامه‌ای به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری همایش علم و فوتبال تشکر کرد.

به گزارشامیدبه نقل از سایت رسمیفدراسیون فوتبال، شیخ سلمان بن آل خلیفه، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری دومین همایش بین‌المللی علم و فوتبال تشکر کرد.

در این نامه آمده است: لطفاً صمیمانه‌ترین و گرم‌ترین تبریکات من را به خاطر برگزاری عالی دومین همایش بین‌المللی علم و فوتبال و همچنین میزبانی مهربانانه فدراسیون فوتبال ایران از هیئت اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا بپذیرید. میزبانی فدراسیون فوتبال ایران از من و هیئت همراهم آنقدر گرم، دوستانه و صمیمانه بود که احساس کردیم در خانه‌مان در تهران هستیم.

شیخ سلمان در این نامه همچنین خاطر نشان کرده است: من یک بار دیگر به خاطر برگزاری شایسته دومین همایش بین‌المللی علم و فوتبال به شما و فدراسیون فوتبال ایران تبریک می‌گویم و تاکید می‌کنم که برگزاری چنین همایش‌هایی تاثیر زیادی در رشد و توسعه و موفقیت فوتبال ایران در آسیا دارد و مطمئناً در آینده تاثیرات برگزاری این همایش را در فوتبال ایران خواهیم دید. برای علی کفاشیان و فدراسیون فوتبال ایران بهترین آرزوها را دارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار