|
|
کدخبر: ۴۹۸۳۷

بدنساز تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین امروز(شنبه) تیم فوتبال استقلال حضور یافت.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، تمرین عصر امروز(شنبه) تیم فوتبالاستقلالاز ساعت ۱۵:۳۰ در کمپ اختصاصی این باشگاه و با حضور ۲۰ تماشاگر برگزار شد.

* تمرین امروز استقلال در حالی که قرار بود از ساعت ۱۵ برگزار شود، با نیم‌ساعت تاخیر آغاز شد که همین مسئله باعثاعتراض برخی از بازیکنان از جمله حنیف عمران‌زاده شد که زودتر به کمپ آمده بودند.

* هاشم بیک‌زاده، سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و محمدمهدی نظری که در هفته گذشته به دلیل مصدومیت در تمرینات حاضر نمی‌شدند امروز در کمپ حاضر بودند و با استقبال گرم بازیکنان روبه‌رو شدند. البته جمشیدیان با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود و خیلی زود کمپ استقلال را ترک کرد.

* یکی از اتفاقات مهم تمرین استقلال حضور نیکو، بدنساز تیم ملی بود. وی که تیم ملی را در سفر به لبنان همراهی نکرده به تنهایی در تمرین استقلال حاضر شد و در گوشه‌ای از کمپ به تماشای تمرین آبی‌پوشان نشست. جالب اینکه تنها امیر حاج‌قاسم و هاشم بیک‌زاده با او دقایقی صحبت کردند.

مربی بدنساز تیم ملی فوتبال کشورمان حاضر نشد درباره دلایل حضورش در تمرین استقلال با خبرنگاران صحبت کند اما گفته می‌شود وی برای زیر نظر داشتن وضعیت هاشم بیک‌زاده به تمرین استقلال آمده بود.

* خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده با هماهنگی کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی هر روز صبح زیر نظر نیکو به تمرینات بدنسازی می‌پردازند.

* در حالی که استقلال صبح امروز تنها با ۳ بازیکن تمرین کرده بود بعدازظهر با تعداد بازیکنان بیشتر تمرین کرد و تنها جی‌لوید ساموئل، خسرو حیدری و ۴ ملی‌پوش این تیم یعنی امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام غایبان تمرین بودند.

* امیر قلعه‌نویی که در کشور اوکراین به سر می‌برد هنوز به ایران بازنگشته و یکی دیگر از غایبان تمرین بود.

*‌ حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، مهرداد اولادی، علیرضا نیکبخت واحدی، محمد قاضی، سیاوش اکبرپور، هاشم بیک‌زاده، محمدمهدی نظری و مهدی رحمتی بازیکنان حاضر در تمرین استقلال بودند.

* مطابق معمول بازیکنان استقلال پیش از آغاز تمرین به بازی تنیس فوتبال پرداختند. در حالی که حنیف عمران‌زاده مشغول بازی بود مهدی رحمتی با توسل به زور و به شوخی این بازیکن را از زمین خارج کرد تا خود بازی کند. این صحنه باعثخنده سایر بازیکنان استقلال شده بود، چرا که مدافع استقلال تمایل نداشت از زمین بیرون برود.

* حنیف عمران‌زاده با کنایه به سیدمهدی رحمتی گفت، من در جمع ۱۱ بازیکن برتر آسیا هستم اما تو کجایی؟!

* اکبرپور و نظری پس از صحبت با دکتر کاوه ستوده اختصاصی تمرین کردند. تمرین آنها ۴۵ دقیقه به طول انجامید. هاشم بیک‌زاده نیز زیر نظر امیر حاج‌قاسم، مربی بدنساز استقلال تمرینات اختصاصی انجام داد.

* بازیکنان استقلال در جریان تمرین در خصوص پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل تایلند با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* امیر غفارمنش، بازیگر سینما و تلویزیون یکی از میهمانان تمرین آبی‌پوشان بود و برخورد گرمی با حنیف عمران‌زاده داشت.

* منصور پورحیدری نیز پس از مدت‌ها در تمرین آبی‌پوشان آفتابی شد.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان دویدن دور زمین، بازی آقاوسط و فوتبال درون تیمی در ۲ گروه سبز و نارنجی بود.

* ۲۰ هوادار حاضر در تمرین استقلال بیشتر در خصوص پیوستن محسن مسلمان، اسماعیل شریفات و ایمان مبعلی به استقلال صحبت می‌کردند. آنها همچنین از حضور سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده ابراز خوشحالی کردند.

تیم فوتبال استقلال فردا(یکشنبه) نیز در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار