|
|
کدخبر: ۵۲۳۶۱

رویانیان:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از علی کریمی که پرسپولیسی است برای این دیدار دعوت می‌کنیم چون دعوا و اختلاف من با او ملاک دعوت نشدن نیست.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، محمد رویانیان در حاشیه مراسم معرفی اسپانسر دیدار تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان گفت: این بازی قشنگ خواهد شد و شور و نشاطی برقرار می‌شود. با این قبیل کارها ارتباط ما با فوتبال اروپا محکم می‌شود و در این زمینه ارتباطات فرهنگی، اجتماعی و.. بوجود می‌آید.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: قصد داریم با موسسه محک نشست داشته باشیم تا بخشی از هزینه‌های این دیدار را به کودکان بی‌سرپرست اختصاص دهیم. ضمن اینکه بخشی از پول نیز مستقیم وارد حساب افراد معلول و محتاج شهر میلان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستارگانمیلانروز ۶ آذر به تهران می‌آیند، ادامه داد: مجموع هزینه‌ حضور ستارگان میلان در تهران حدود ۲۰۰ هزار یورو می‌شود که امیدواریم با کمک سازمان لیگ، مردم، خبرنگاران و … بتوانیم ۲ برابر هزینه انجام شده را به دست آوریم. در مورد گران شدن بلیت این دیدار هم تصمیمی نگرفته‌ایم.

رویانیان در خصوص ناراحتی برخی از پیشکسوتان پرسپولیس گفت: با انجام این بازی شور و نشاط خاصی در فوتبال ما بوجود می‌آید. در این میان یکسری از پیشکسوتان ناراحت و برخی نیز خوشحال می‌شوند. ما به این مسائل و صحبت‌های برخی از پیشکسوتان عادت داریم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: این مسائل مهم نیست و مهم خوشحال کردن مردم است. خیلی از پیشکسوتان فهیم پرسپولیس صدای‌شان در نمی‌آید. تعدادی از آنها یک روز پیش از دیدار رسمی پرسپولیس در هتل کنار بازیکنان حضور دارند. در نظر بگیرید این پیشکسوتان برای دیدار با ستارگان میلان نیز کنار هم حضور دارند و جو خوبی خواهد شد. امیدوارم ۱۰۰ هزار نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه بیایند.

وی درباره حضور علی پروین در این دیدار به شوخی گفت: اگر پروین کله‌پاچه دهد، می‌آید!

رویانیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره شکایت پرسپولیس از علی کریمی بابت اینکه بیشتر از قراردادش از پرسپولیس پول گرفته است، با ناراحتی عنوان کرد: این همه برای برگزاری بازی روز جمعه زحمت کشیده شده و با طرح مسائل این چنینی آن را خراب نکنید. به خدا این مسائل حاشیه است.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: از علی کریمی که پرسپولیسی است برای این دیدار دعوت می‌کنیم چون دعوا و اختلاف من با او ملاک دعوت نشدن نیست.

وی در مورد استفاده از داوران بازنشسته برای این دیدار گفت: به سازمان لیگ نامه نوشته‌ایم که داوران از کمیته داوران انتخاب شود. اگر خودشان تشخیص دهند که از داوران بازنشسته انتخاب کنند، بهتر است.

رویانیان درباره اینکه آیا ممکن است از محسن قهرمانی در این دیدار استفاده شود، گفت: چه اشکالی دارد قهرمانی برای این دیدار بیاید؟! این دیدار موضوع ملی است و نمی‌خواهیم آن را زشت کنیم. انتخاب قهرمانی به عهده کمیته داوران است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اظهارات هادی آیت‌اللهی عنوان کرد: الان جواب او را نمی‌دهم و بعدا پاسخ تندی به آیت‌اللهی خواهم داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار