|
|
کدخبر: ۵۴۲۴۴

محسن مسلمان در دیدار تدارکاتی پرسپولیس با راه‌آهن پیراهن شماره ۱۰ که پیش از این در اختیار غلامرضا رضایی بود، را بر تن کرد.

به گزارشامیدبه نقل ازمهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال راه‌آهن رفته است. در این بازی محسن مسلمان بازیکن جدید پرسپولیس با شماره ۱۰ در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان رفته است. محسن مسلمان با توجه به جدایی غلامرضا رضایی و بر اساس درخواستی که از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس داشت، ابراز تمایل کرد پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن کند و علی دایی با این موضوع موافقت کرد و در نیمه دوم بازی تدارکاتی پرسپولیس و راه آهن با این پیراهن به میدان رفت.

همچنین میلاد غریبی بازیکن جوانپرسپولیسبا حضور در ورزشگاه درفشی‌فر برای حضور در تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن با علی دایی و همبازیانش موقتا خداحافظی کرد. در پی توافق دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست و میلاد غریبی به طور قرضی و تا پایان فصل به ذوب آهن ملحق شد.

غریبی عصر امروز به ورزشگاه درفشی فر رفت و دیداری صمیمانه با علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس داشت و دقایقی با وی گفتگو کرد. غریبی با سایر اعضای کادرفنی و همبازیانش نیز صحبت کرد تا از این پس در تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن شرکت کند. غریبی به طور قرضی به تیم فوتبال ذوب‌آهن پیوسته و در پایان فصل بازیکن پرسپولیس محسوب خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار