|
|
کدخبر: ۵۴۴۸۶

پیش فروش اینترنتی بلیت بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان از امروز در فروشگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس آغاز شد.

به گزارشامیدبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فروشگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس جهت رفاه حال هواداران عزیز، امکان پیش خرید بلیت بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس ومیلاندر ورزشگاه آزادی تهران را فراهم کرده است.

هواداران هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی باشگاه به آدرس shop. fc - perspolis. com اقدام به خرید بلیت‌های جایگاه، طبقه اول و دوم به ترتیب با قیمت‌های پانزده، هشت و پنج هزار تومان کنند. هر فرد متقاضی با یک نام کاربری، تنها می‌تواند حداکثر ۲ بلیت را از این طریق خریداری کند.

لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس جهت ارج نهادن به هواداران و افرادی که کارت هواداری باشگاه را تهیه کرده‌اند، برای دارندگان کارت‌های هواداری ۱ ستاره، ۲ ستاره، ۳ ستاره و VIP خرید بلیت به ترتیب با تخفیف ۴۰،۵۰، ۶۰ و ۱۰۰ درصد را فراهم کرده است.

خریداران جهت دریافت بلیت خود می‌بایست در روز مسابقه با در دست داشتن کارت ملی و کد سفارش خرید خود به درب‌های شرقی و غربی ورزشگاه جهت دریافت بلیت خود مراجعه کنند.

همانطور که در خبرها آمده است، بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا در روز ۷ آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار