|
|
کدخبر: ۵۸۰۶۸

وکیل حسین هدایتی به اظهارات زندی پاسخ داد.

به گزارشامیدبه نقل از سایت استیل آذین وکیل حسین هدایتی در واکنش به اظهارات اخیرفریدون زندیو انتقاد از موکلش، گفت: اولا از بازیکن حرفه ای مانند آقای فریدون زندی بسیار بعید است که اظهاراتی چنین دور از واقعیت نسبت به موکل بنده داشته باشد. ایشان با بی انصافی تمام آقای هدایتی را مسبب ممنوع الخروج شدن خود دانسته در حالیکه سوابق و مدارک موجود که قابل ارائه برای عموم نیز هست حاکی از واقعیات دیگری است. مالیات سال ۸۸-۸۹ آقای فریدون زندی به مبلغ ۹۲/۰۰۰ / ۰۰۰ تومان تماما پرداخت گردیده که خود ایشان نیز به آن اقرار دارند اما در خصوص مالیات سال ۸۹-۹۰ لازم به ذکر است باشگاه مطابق قرارداد صرفا تعهد نسبت به پرداخت مالیات داشته و با عنایت به اینکه مطابق قواعد آمره مالیاتی مودی(فریدون زندی) شخصا مسئول پیگیری امور مالیاتی خود می باشد و این موضوع اساسا موضوعی قائم به شخص است لذا شخص مودی یعنی آقای فریدون زندی مکلف بوده پرونده مالیاتی را پیگیری نماید. به عبارت مفیدتر تعهد باشگاه صرفا ناظر به تقبل پرداخت مالیات بوده و نه پیگیری امور مالیاتی ایشان که قانونا بر عهده خود ایشان بوده حال چگونه و با چه استدلالی آقای زندی شخص آقای هدایتی را مسئول و مسبب ممنوع الخروجی خود می داند الله اعلم!

نجفی افزود: بعلاوه آقای زندی می بایست مستندات مربوط به میزان مالیات تعیین شده خود(برگ تشخیص) را رسماً در اختیار باشگاه قرار می داد و در صورت استنکاف باشگاه از پرداخت اکنون می توانست مدعی شود لذا ادعای ایشان به کیفیت حاضر مقبول نیست و هیچ عقل سلیمی نیز آن را نمی پذیرد چرا که از لحاظ شرعی نیز عقاب بلابیان قبیح است ضمناً اینکه، ایشان در یکی دو روز گذشته به هیچ یک از مسئولین باشگاه و شخص آقای هدایتی تماس نگرفته و قویاً این ادعا را تکذیب می نمائیم. سوال مهم اینجاست آیا در باشگاهی که چندین برابر میزان مالیات بازیکنانی همچون آقای زندی در ماه صرف امور خیریه می شود پرداخت مالیات ایشان امری صعب و دشوار خواهد بود تا از آن شانه خالی شود؟ آقای هدایتی بقدری درگیر مشغله های روزمره هستند که نمی شود از ایشان انتظار داشت از جزئیات اموری از این قبیل اطلاع کامل و واثق داشته باشند. بنده از همین مجال استفاده و خاطر نشان می کنم دیگر بازیکنان فوتبال نیز باید به حقوق قانونی خود واقف باشند و نقایص کار خود را با فرافکنی آن به افراد دیگر توجیه نمایند.

وی ادامه داد: صرف نظر از مطالب فوق جای بسی تعجب دارد آقای فتح الله زاده که البته حسن نیت ایشان در باب میانجیگری جای تقدیر دارد، علیرغم مشغله بیش از حد کاری و امور جاریه باشگاه استقلال فرصتی برای میانجی گری میان استیل آذین و زندی می یابند در حالی که بدهی های باشگاه استقلال بالغ بر چندین میلیارد است، به نظر می رسد شایسته باشد ایشان نیز به جای صرف وقت در این گونه امور برای برون رفت استقلال از بحران های فعلی در فکر تدبیر لازم باشند. آقای هدایتی به بنده دستور دادند که آقای زندی نیز مانند آقای کریمی و مهدوی کیا و امثالهم به مسوول امور مالیاتی باشگاه مراجعه نمایند تا نسبت به پرداخت مالیات ایشان اقدام شود. البته با این قید که باشگاه مسوول پرداخت اصل مالیات ایشان می باشد و جریمه های متعلقه بواسطه قصور خود مودی بر عهده وی است، لیکن به لحاظ امکان عفو جریمه های مذکور پرداخت اصل مالیات نیز می تواند سبب رفع ممنوع الخروجیت ایشان شود و بدین ترتیب انشاءالله موضوع ختم بخیر خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار