|
|
کدخبر: ۶۲۴۵۵

پس از اتمام بازی پرسپولیس و ستارگان میلان، شایعات زیادی مبنی بر خداحافظی رویانیان از پرسپولیس به گوش می رسید و اینکه او به زودی این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارشامیدبه نقل از جام، خبرهایی از راهروهای وزارت ورزش به گوش می رسد که با خبرهای قبلی کاملا در تضاد است. شنیده شده رویانیان در پرسپولیس ماندگار خواهد شد و تا پایان این فصل به کار خود ادامه خواهد داد.

گویا محمود گودرزی در صدد است تا پایان فصل رویانیان را در این سمت حفظ کند و حتی بودجه ای قابل توجه در اختیار او بگذارد تا هیچ بهانه ای برای کم کاری نداشته باشد. وزارت ورزشی ها متوجه شده اند اگر رویانیان را هم اکنون برکنار کنند،

در صورت باخت‌های احتمالی انتقاد شدیدی از سوی جامعه متحمل خواهند شد و به همین دلیل برکناری رویانیان را به فصل بعد موکول کرده اند. خبرهای دیگر حاکی از آن است که نام حبیب کاشانی، محمد دادکان و جعفر کاشانی به عنوان مدیران بعدی پرسپولیس مطرح شده و حتی پرونده این سه نفر در کشوی گودرزی است تا با بررسی، مدیرعامل سال بعد پرسپولیس را انتخاب کند.

هرچند هر فردی جایگزین رویانیان شود، با شیوه مدیریتی کهرویانیاندر پیش گرفته، کار سختی در پیش دارد و بدهی زمان مدیرعاملی او شاید آنقدر باشد که سالیان سال کمر پرسپولیس را خم نگه دارد. باید دید بین گزینه های اعلام شده کدام فرد می تواند روی صندلی مدیرعاملی تیم محبوب سرخ ها بنشیند. جعفر کاشانی و محمد دادکان با سابقه ای کاملا ورزشی یا حبیب کاشانی که فردی کاملا سیاسی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار