|
|
کدخبر: ۶۳۴۵۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید با طرح سئوال درباره تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی مردم را سر کار گذاشته‌اند. وی همچنین می‌گوید بعضی‌ها می‌خواهند ایران در گروه آرژانتین باشد چون دوست دارند مسی را ببینند!

به گزارشامیدبه نقل از مهر، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز سه‌شنبه استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه ترجیح می‌دهد ایران در مسابقات جام جهانی با چه تیم‌هایی همگروه شود، اظهار داشت: این سئوالی است که از دو هفته پیش مدام مطرح می‌شود. نمی‌دانم طراح این سئوال چه کسی بوده است ولی سید بندی‌ها مشخص است و تیم‌ها به صورت یکسان تقسیم خواهند شد.

وی افزود: مردم را با طرح این سئوالات سر کار گذاشته‌اند. در هر گروهی که باشیم مسابقات سختی داریم. به هر حال در مجموع ۳۲ تیم وجود دارند و طبق سیدبندی تیمهای همگروه تقریبا مشخص است و فقط ممکن است بین ۵ تا ۱۰ درصد تفاوت داشته باشد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: بعضی‌ها می‌خواهند تیم ملی با آرژانتین همگروه باشد چون دوست دارند مسی را ببینند! بعضی هم می‌خواهند با اسپانیا همگروه شویم و بازیکنان این تیم را ببینند. در هر صورت من دوست دارم در هر گروهی که هستیم فوتبال ایرانی و با صلابت انجام بدهیم.

قلعه نوییهمچنین درباره آخرین شرایط استقلال برای بازی با سپاهان هم گفت: این هفته تنها هفته‌ای بود که با همه موجودی و همه بازیکنان تمرین کردیم و دغدغه بازیکن نداشتیم. با این وضعیت انگیزه بازیکنان هم بالاتر می‌رود. ما مترصد این هستیم تا محیط پذیری مصدومان به خوبی انجام شود و آنها هم به زودی به شرایط مسابقه برگردند.

وی درباره وضعیت خسرو حیدری و احتمال بازی کردن این بازیکن مقابل سپاهان هم تاکید کرد: حیدری در فهرست ۱۸ نفره قرار دارد ولی بعد از مشورت با کادر فنی و کادر پزشکی مشخص می‌شود چند دقیقه بازی می‌کند.

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار