|
|
کدخبر: ۷۳۷۴۶

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس:

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود صحبت‌های امروز مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد کدورت‌ها فراموش شد!

به گزارشامیدبه نقل از فارس، محمدصادق اکبری درباره جلسه امروز هیئت مدیره اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم. در این جلسه رویانیان گزارش جامع و کاملی از مسائل اقتصادی باشگاه ارائه کرد و اعلام کرد که ۴۰ درصد پول بازیکنان تا به امروز پرداخت شده است و باید برای مابقی تصمیم بگیریم.

اکبری ادامه داد: ما هم از کارهای اقتصادیشان حمایت کردیم و به نوعی کارهای ایشان را مورد تأیید قرار دادیم. مباحثی که در این جلسه مطرح شد بسیار شفاف بود و همه چیز مانند کدورت‌ها را در این جلسه فراموش کردیم.

اکبری خاطر نشان کرد: در این جلسه به توافق رسیدیم که روند رو به رشد را ادامه دهیم و اجازه ندهیم خدشه‌ای بهپرسپولیسوارد شود. همه با هم همدل شدند و همه چیز را فراموش کردیم و بی‌پرده مسائل به جای جاهای دیگر در جلسه مطرح شد که خوشبختانه به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم و همه حاشیه‌ها را کنار زدیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: دیگر هیچ کدورت و ناراحتی بین اعضا وجود ندارد و ما بسیار مصمم به دنبال آن هستیم تا بتوانیم دست در دست هم مشکلات کادر فنی و مدیرعامل را از بین ببریم و با آرامش به هدف خود برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است کسی به هیئت مدیره اضافه شود، گفت: تا به این لحظه هیچکس قرار نیست اضافه شود و با همین روند کار را با رویانیان ادامه خواهیم داد. چون خوشبختانه ایشان مسائل اقتصادی‌اش را شفاف اعلام کرد و علی پروین نیز نظرات خود را در این باره داد. تیم بسیار خوب و مدعی داریم و فقط باید به این تیم آرامش لازم بدهیم تا با قدرت کار خود را دنبال کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار