|
|
کدخبر: ۷۸۵۲۴

داور ایرانی دیدار رده‌بندی مسابقات جام باشگاه‌های جهان، در دقایق پایانی مسابقه و در حالیکه این بازی با تساوی ۲ - ۲ در جریان بود، در تصمیمی شجاعانه رونالدینیو را مستقیما با کارت قرمز اخراج کرد.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان راشنبه شب بین تیم‌های اتلتیکو مینیرو برزیل و گوانگژو چین در مراکش برگزار شدکه در پایان نماینده برزیل با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست داد. دیه‌گو تاردلی(۲)، رونالدینیو(۴۵) و لوان مدسون(۹۰) گل‌های آتلتیکو مینیه‌رو را به ثمر رساندند و دو گل تیم گوانگژو نیز توسط موریکویی(۹) و داریو کونکا(۱۵ - پنالتی) به ثمر رسید.

در دقیقه ۸۷ این بازی علیرضا فغانی داور ایرانی مسابقه در تصمیمی شجاعانه " رونالدینیو " را به خاطر خطا روی بازیکن حریف مستقیما اخراج کرد.

علیرضا فغانی که به همراه حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان، قضاوت این بازی را برعهده داشت، کاندیدای قضاوت در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است.

رونالدینیو بعد از خطا روی بازیکن گوانگژو قصد ادامه بازی را داشت که یار حریف مانع آن شد. بهترین بازیکن پیشین دنیا سعی کرد داور مسابقه را از تصمیم خود منصرف کند.


فغانی اجازه اعتراض را به بازیکنان آتلتیکو مینیه‌رو در دفاع از رونالدینیو نداد. بازیکنان تیم برزیلی تلاش کردند تا کاپیتان تیم خود را از خطر اخراج نجات دهند.

رونالدینیوباور نداشت که داور ایرانی قصد خارج کردن کارت قرمز را از جیب خود دارد. داور ایرانی با قاطعیت تصمیم خود را به اجرا در آورد

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار