|
|
کدخبر: ۸۰۲۱۲

دروازه‌بان روبین‌کازان روسیه می‌گوید از سه، چهار تیم اروپایی پیشنهاد دارد.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، علیرضا حقیقی درباره آخرین شرایط خود پس از جدایی از پرسپولیس گفت: فعلا اختصاصی تمرین می‌کنم تا آمادگی‌ام حفظ شود و در بازگشت به روبین‌کازان مشکلی نداشته باشم.

او ادامه داد: مشکلی در پرسپولیس نداشتم اما اتفاقی افتاد که متاسفانه همه آن را بزرگ کردند و از کاه، کوه ساختند. اتفاقی که برای من افتاد، یک موضوع کوچک بین شاگرد و استاد بود که به دفعات برای خیلی از بازیکنان پیش آمده است، اما من به دلیل دیگری از پرسپولیس جدا شدم؛ چرا که قراردادم با این تیم تمام شده بود و روبین‌کازان هم درخواست کرده بود بود به این تیم زودتر برگردم. من هم پس از توافق با دایی و رویانیان، از پرسپولیس جدا شدم.

حقیقی با بیان اینکه در این مدت روزهای سختی را تجربه کرد، گفت: من آمده بودم درپرسپولیسبازی کنم اما شرایط آنطور که باید پیش نرفت. با این وجود آنقدر باتجربه شده‌ام که پس از همه مشکلات یک کلمه هم درباره تیم یا هیچ شخصی صحبت نکردم.

او با اشاره به اینکه هنوز حق و حقوق خود را از پرسپولیس دریافت نکرده است، گفت: من برای این فصل تا به حال صد تک تومانی هم از پرسپولیس نگرفته‌ام. امیدوارم مسوولان باشگاه به فکر من باشند. به هرحال من هم خانواده دارم و باید شرایط من را درک کنند. از روبین کازان هم دریافتی نداشتم و امیدوارم باشگاه به این وضعیت رسیدگی کند. هرچند که من با مسوولان باشگاه صحبتی در این زمینه نداشتم و همه چیز را به مدیربرنامه‌هایم سپرده‌ام.

دروازه‌بان نیم فصل اول پرسپولیس در پاسخ به این سوال که باید چه زمانی به روسیه برود و در تمرینات روبین کازان شرکت کند، گفت: هنوز مشخص نیست. سرمربی روبین‌کازان عوض شده، هنوز برایش جانشینی انتخاب نکرده‌اند باید صبر کنیم و ببینیم مربی جدید زمان شروع تمرین‌ها را چگونه تعیین خواهد کرد. آنطور که از شواهد مشخص است، تیم زنیت خواستار سرمربی ما بوده و البته نتایج تیم هم در نیم فصل اول مناسب نبود.

حقیقی درباره اینکه آیا از تیم دیگری هم پیشنهاد دارد یا خیر؟ گفت: سه، چهار پیشنهاد اروپایی دارم اما ترجیح می‌دهم فعلا نام این تیم‌ها را اعلام نکنم.

دروازه‌بان روبین‌کازان روسیه درباره امیدهای خود برای حضور در جام جهانی هم گفت: بدون شک به هر دری می‌زنم تا در جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از مسافران تیم ملی باشم. امیدم را از دست نداده‌ام. هرکاری از دستم بربیاید، برای رسیدن به تیم ملی انجام می‌دهم و باقی مسائل دست خداست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار