|
|
کدخبر: ۸۶۳۳۹

تصمیم داور افتضاح بود

سرمربی شیاطین سرخ در پی شکست شاگردانش مقابل تاتنهام داور این بازی را به باد انتقاد گرفت.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، در آخرین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس شب گذشته(چهارشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد ۲ بر یک مغلوب میهمان خود، تاتنهام شد تا همچنان فراز و نشیب‌های این تیم در فصل جاری ادامه داشته باشد.

دیوید مویس، سرمربی شیاطین سرخ پس از شکست شاگردانش مقابل اسپرزها گفت: به نظرم منچستریونایتد در این بازی واقعاً عالی بازی کرد. فکر می‌کنم خطای بدون توپی که هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام در محوطه جریمه روی اشلی یانگ انجام داد قطعاً پنالتی بود و دروازه‌بان حریف هم باید با کارت قرمز جریمه می‌شد.

وی افزود: تصمیم داور افتضاح بود. اگر نگاه کنید کاملاً متوجه می‌شوید که دروازه‌بان تاتنهام پایش را بیش از حد بالا آورد و باید از زمین بازی اخراج می‌شد. اینکه داور لوریس را اخراج نکرد، ‌ تصمیمی باورنکردنی بود و باید بگویم یکی از بدترین تصمیماتی بود که تا کنون در دوران حرفه‌ای‌ام دیده‌ام.

سرمربی۵۰ ساله سرخپوشان منچستر تصریح کرد: حرکت لوریس در محوطه جریمه کاملاً‌ بی‌ملاحظه بود. واقعاً نمی‌دانم که دیگر چه باید بگویم! تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که برخورد یانگ و دروازه‌بان تاتنهام پنالتی بود.

شیاطین سرخ در حال حاضر با ۱۱ امتیاز اختلاف امتیاز نسبت به آرسنال صدرنشین در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار