|
|
کدخبر: ۸۷۶

جریمه باشگاه استقلال، توبیخ و جریمه هافبک تراکتورسازی و تذکر و هشدار به ۱۵ کارگزار رسمی فیفا از آخرین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

استقلال ۳ میلیون تومان جریمه شد
براساس شکایت نصیرمقدری، یکی از عکاسان ورزشی از باشگاه استقلال مبنی بر اینکه در جریان مسابقه تیم‌های استقلال تهران و راه آهن شهری در تاریخ ۲۴ بهمن ۹۱ از سوی برخی هواداران و لیدرهای باشگاه استقلال مورد هتاکی واقع شده است، کمیته انضباطی تشکیل پرونده داد. شاکی با اعلام اینکه مصاحبه‌های سرمربی استقلال و برده شدن نامش توسط امیر قلعه‌نویی باعثاین اتفاق شده است، جهت دفاع از حقوق خبرنگاران و عکاسان ورزشی در جهت جلوگیری از ارتکاب چنین حوادثی خواهان رسیدگی شد.

کمیته انضباطی بادعوت از نماینده یا نمایندگان باشگاه و عکاس ورزشی در تاریخ ۱۴ بهمن ۹۱ بررسی پرونده را آغازکرد که نماینده باشگاه در این جلسه حضور پیدا نکرد. در نهایت پس از بررسی پرونده کمیته انضباطی با احراز تخلف و ضمن تذکر به امیر قلعه‌نویی از وی خواست در طرح مسائلی در مصاحبه‌ها که باعثتحریک هواداران شود، باشگاه استقلال را به دلیل فحاشی و اهانت به هواداران به خبرنگار و عکاس ورزشی به پرداخت ۳ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

بائو توبیخ کتبی و ۱۰ میلیون ریال جریمه شد
میثم بائو، بازیکن فصل گذشته استقلال در اردیبهشت ۹۲ در یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده و ادعاهایی خلاف واقع علیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال داشته که وی قرار شد مصاحبه‌اش را در آن خبرگزاری تکذیب کند و نتیجه را به کمیته انضباطی اعلام دارد که این کار توسط بائو انجام نشد. به همین دلیل میثم بائو به توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی اعلام می‌کند که در خصوص اداعاهای مطالبات سنوات گذشته میثم بائو از باشگاه پرسپولیس که منتهی به صدور حکم شده است، مراتب جداگانه به اجرای احکام کمیته انضباطی منعکس شده تا مورد پیگیری قرار گیرد. رای صادره قطعی است.

پرونده شکایت نفت از پرسپولیس مختومه شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در باره شکایت باشگاه نفت تهران از پرسپولیس مبنی بر مذاکره غیرقانونی باشگاه پرسپولیس با یعقوب کریمی، رای خود را صادر کرد. به دلیل اینکه باشگاه نفت تهران از پیگیری شکایتش انصراف داده است و مراتب را به کمیته انضباطی منعکس کرده، هر چند باشگاه شاکی هزینه رسیدگی را واریز نکرده اما رسیدگی به پرونده را متوقف و آن را مختومه اعلام می‌کند.

تذکر و هشدار به ۱۵ کارگزار رسمی فیفا
براساس گزارشی که از سوی امور بین الملل فدراسیون فوتبال دریافت شده است تعداد ۱۵ کارگزار رسمی نقل و انتقالات شامل محسن علی‌مددی، شروین طاهری، مهدی سرمدی، محمد زمان زمانی، سید عباس نبوی، محمدرضا مشهدی فراهانی، مهیا بختیاری دولابی، الناز کلکتی، امیرعلی دولتشاهی، بابک اسماعیل‌زاده، مظاهر زورمند، محمدصادق عبدالهی نورعلی، رامین احمدی طباطبایی، علیرضا آقابابا و محمود صالحیان از تمدید بیمه نامه خود که الزامات اعتبار مدرک کارگزاران است، خودداری کرده‌اند.

بنابراین کمیته انضباطی، مستندا به بخش اول بند یک ماده ۳۳ آیین نامه کارگزاران بازیکنان فیفا، با تذکر و هشدار به این ۱۵ کارگزار اعلام می‌کند که چنانچه ظرف مدت ۷ روز نسبت به تمدید بیمه نامه خود و ارائه آن به فدراسیون فوتبال اقدام نکنند، با تنبیهاتی شامل جریمه نقدی حداقل ۵۰۰۰ فرانک سوئیس، تعلیق مدرک، ابطال مدرک یا محرومیت از حضور در هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال مواجه خواهند شد. رای صادره قطعی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار