|
|
کدخبر: ۸۷۹

تماشاگران برزیلی وقتی یک داور با چاقو به بازیکنی حمله کرد به داخل زمین ریختند و سر از تنش جدا کردند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، گزارش‌های محلی حاکی از این است که این اتفاق در تاریخ ۳۰ ژوئن(۹ تیر) در شهر " پیو ۱۲ " رخ داده و طی آن مردی ۳۰ ساله به نام " خوزنیر دو سانتوس " با داوری به نام " اوکتاویو داسیلوا " درگیر شده است. جنجال از آنجا آغاز می‌شود که دوس سانتوس حاضر به ترک زمین نمی‌شود و داسیلوا با چاقویی به این بازیکن حمله می‌کند. این بازیکن قبل از رسیدن به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان می‌سپارد.

رسانه‌های برزیلی می‌گویند تماشاگران خشمگین به داخل زمین می‌ریزند و با سنگ به داسیلوا حمله می‌کنند. پس از آن سرش را می‌برند و به یک تیر چوبی در وسط میدان وصل می‌کنند.

بر پایه گزارش گاردین، پلیس منطقه " سانتا اینس " گفت در تاریخ دوم ژوییه مردی ۲۷ ساله در این خصوص بازداشت شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. " والتر کوستا "، سخنگوی پلیس، گفت: ما واقعا در این خصوص دست به شناسایی می‌زنیم و همه آنهایی که درگیر این ماجرا بودند را بازخواست می‌کنیم. یک جنایت هرگز جنایت دیگری را توجیه نمی‌کند. اتفاقاتی نظیر این با قانون ایالتی سنخیت ندارد.

تماشاگران برزیلی پیش از این در خلال برگزاری رقابتهای جام کنفدراسیون‌ها در اعتراض به هزینه‌های کشورشان برای میزبانی جام جهانی در ۱۲ شهر برزیل دست به تظاهرات زده بودند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار