|
|
کدخبر: ۸۹۸

سرپرست امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با پرداخت ۲۴۰ هزار دلار به وینگادا از دیپلماسی و کارهای اقتصادی رویانیان تشکر کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، امیر مشیری پس از بازگشت از امارات و بعد از دیدار با وینگادا اظهار داشت: پس از تلاش‌های شبانه روزی بالاخره ۲۱۰ هزار دلار را به صورت نقد به وینگادا پرداخت کردیم و ۳۰ هزار دلار نیز به کاروالیهو دستیار او دادیم که این پرونده دیگر بیشتر از این باز نماند.

وی افزود: به نظر من باز هم کارهای اقتصادی محمد رویانیان و دیپلماسی او جواب داد و چه بسا که اگر این طلب از قبل داده نمی‌شد در آینده چه بلایی سر پرسپولیس می‌آمد؛ باور کنید نمی‌دانم.

مشیری تاکید کرد: با توجه به برنامه‌هایی که داریم انشاالله تا دو هفته دیگر با پرتغالی‌ها یعنی وینگادا و دستیارانش با پرداخت ۱۱۰ هزار دلار دیگر تسویه حساب کامل خواهیم کرد تا با خیال راحت کار خودمان را بدون استرس دنبال کنیم، البته باور کنید پرداخت این پول که بابت طلب‌های گذشته توسط رویانیان انجام شد هرگز کار کوچکی نبود و این فقط در راستای رایزنی با وینگادا، دیپلماسی خوب و کارهای اقتصادی انجام شد. در غیر این صورت چه بسا که کار این پرونده به جاهای باریک می‌کشید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار