|
|
کدخبر: ۸۹۸۱۵

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نظر عجیبی در مورد مدیرعامل استقلال دارد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، محسن بنگر در مورد صدرنشینیاستقلالدر لیگ برتر اظهار داشت: تا پایان لیگ مسابقات زیادی باقی مانده است. بازی‌های سخت استقلال باقی مانده در ضمن ما نسبت نیم فصل اول یک امتیاز بیشتر کسب کردیم و از وضعیت خودمان در جدول راضی هستیم. نمی شود گفت فوتبال ایران ۲ قطبی شده اما مهم این است که هیجان در صدر جدول وجود دارد.

وی در خصوص دیدار روز شنبه آینده پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، عنوان کرد: بازی مشکلی داریم که امتیاز آن برای ما بسیار حیاتی است. فولاد رقیب ما است که در زمین خودش بازی می‌کند ولی در این شرایط هم باید امتیاز بگیریم.

مدافعپرسپولیسدر واکنش به صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه پرسپولیس مقابل فولاد امتیاز از دست می‌دهد و در دربی اختلاف امتیازات زیاد می‌شود؛ گفت: فکر کنم قرص‌هایی که فتح‌الله‌زاده می‌خورد، ‌ قرص‌های خوابِ شیرین است که او چنین خواب‌های شیرینی می‌بیند.

بنگر درباره عدم حضور بازیکنان در جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: فکر می‌کنم این جشن برای پیشکسوتان بوده نه برای بازیکنان، البته من در جریان اینکه چرا کسی به این جشن نرفت نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس برای دریافت مطالباتشان دست به دامان سید جلال حسینی شدند، تصریح کرد: من از این موضوع خبر ندارم و خودم با سید جلال صحبتی نکردم. البته اگر کسی هم با حسینی صحبت کرده باشد هیچ اشکالی ندارد، ‌ سید جلال کاپیتان شده و به حرف بقیه گوش می‌دهد و این هم یک اتفاق طبیعی است.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازیکنان این تیم برای دربی استرس ندارند، گفت: چه استرسی؟ دربی یک بازی کاملاً معمولی است، مگر استقلال خیلی شاداب بازی می‌کند که ما برای دربی استرس داشته باشیم؟

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار