|
|
کدخبر: ۹۰۳۰۸

مهمترین شرط تونی اولیویرا برای حضور در تراکتورسازی دریافت طلب فصل قبل این تیم است.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، تونی اولیویرا جدی‌ترین گزینه هدایت تراکتورسازی در فصل جاری است و مذاکره مسئولان اینباشگاهبا این مربی خیلی خوب جلو رفته است.

مهمترین شرط حضور این مربی پرتغالی برای حضور در ایران تسویه حساب قرارداد سال قبل و بدهی ۱۷۰ هزار دلاری(۵۰۰ میلیونی) باشگاه تراکتورسازی به او است.

مسئولان تراکتورسازی از اولیویرا درخواست کردند با توجه به شرایط تراکتورسازی هرچه زودتر به تبریز بیایند و قول دادند طلب او را به زودی پرداخت کنند. آنها در تلاش هستند که طی یکی دو روز آینده پول اولیویرا را به او پرداخت کنند.

البته سرمربی مدنظر تراکتورسازی اعلام کرده با توجه به درگذشت اوزه‌بیو اسطورهفوتبالپرتغال چند روزی به او فرصت دهند تا کمی دیرتر به تبریز بیاید.

شائبه دیگر در این ارتباط وضعیت کادرفنی تراکتورسازی است. فرهاد پورغلامی کمک مربی تراکتورسازی بعد از بازی با فجرسپاسی اعلام کرد در صورت رفتن جلالی او هم تراکتورسازی را ترک می‌کند اما هنوز خبری در این مورد نشده است.

همچنین تونی اولیویرا اعلام کرده برای حضور در این تیم دو دستیار پرتغالی با خود به تبریز می‌آورد. در مورد سایر اعضای کادرفنی نیز اختیار به سرمربی تیم داده شده است.

اینطور که از باشگاه تراکتورسازی خبر می‌رسد اولیویرا تا پایان هفته اخیر به تبریز سفر می کند و در دیدار مقابل سایپا کنار این تیم خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار