|
|
کدخبر: ۹۸۴۷۲

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: فصل گذشته با دستور علی کفاشیان به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب نشدم اما همه چیز و همه کس را به خدا واگذار می‌کنم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، سید مهدی رحمتی، در آستانه دربی ۷۸ در مورد این مسابقه و همچنین اتفاقات روزهای گذشته و عکس منتشر شده از وی در یکی از روزنامه‌های ورزشی صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

* از حال و روز این روزهای فوتبال ما صحبت کن.

فعلا که خبر خاصی نیست و فوتبال ما هیچ مشکل و حاشیه‌ای ندارد، تنها مشکل ما هم این است که یکی دو بازیکنقلیانکشیده‌اند و همه چیز رو به راه است!

* اتفاقاً عکس خودت را در یکی از روزنامه‌ها چاپ کرده بودند اما در این چند روز واکنشی نداشتی.

این عکس مال امروز و دیروز نیست و مربوط به ۶-۷ سال پیش است. شما خودتان بهتر می‌دانید از این مدل عکس‌ها در اینترنت و فضای مجازی بسیار زیاد است و اگر هر آدم عاقل و با شعوری به این عکس نگاه کند متوجه می شود که واقعی نیست. من هم عادت ندارم دروغ بگویم و نمی‌خواهم بگویم که هیچ وقت قلیان نکشیده‌ام ولی این مسئله شخصی است. حرف من این است اگر قرار باشد در زندگی آدم‌های معروف و مشهور کنکاش بشود چیزهایی از داخل آن بیرون می‌آید که خیلی بدتر از قلیان کشیدن است!

*این اتفاق واکنش قلعه‌نویی، دایی، رویانیان و حتی سید جلال حسینی را هم در پی داشت، اظهارنظرها را شنیده‌ای؟

در وهله اول از این دوستان به خصوص امیر قلعه‌نویی و علی دایی تشکر می‌کنم ضمن آنکه از دوست بسیار خوبم سیدجلال حسینیممنون هستم. مصاحبه روز گذشته آقای رویانیان را دیدم و از ایشان هم ممنون هستم که در مورد ما صحبت کرد ولی با توجه به شناختی که از مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس داشتم این انتظار می‌رفت که او کارمندان این باشگاه و اشخاص زیر دستش را توجیه می‌کرد که به سادگی آبروی یک نفر را نبرند و با آبروی انسان‌ها خیلی راحت بازی نکنند. که به نظر من صحبت‌های آقای رویانیان نوشداروی پس از مرگ سهراب است!

* ظاهراً با فتح‌الله‌زاده هم در مورد عدم چاپ عکس بازیکنان رقیب صحبت کرده بودی و از او خواستی بهتر است از طرف باشگاه استقلال این موضوع دنبال نشود.

احساس کردم شاید بخواهد یکسری اتفاقات رخ دهد و به فتح‌الله‌زاده زنگ زدم و گفتم مدیر روابط عمومی پرسپولیس و سردبیر آن روزنامه ورزشی یک کار چیپ و غیراخلاقی انجام داده و من از شما می‌خواهم به جای جبران این حرکت غیر انسانی و سخیف کاری کنیم که این آقایان کار انسانی یاد بگیرند و متوجه شوند که آبرو ذره‌ ذره جمع می‌شود و به همین راحتی نباید با آن بازی کرد. خوشبختانه نظر آقای فتح‌الله‌زاده هم همین بود و او هم از این موضوع استقبال کرد.

* بگذریم. کیفیت فنی لیگ امسال تا به اینجا چطور بوده، آیا در آستانه دربی می‌توانیم به این بازی امیدوار باشیم؟

به نظر من فوتبال ما دوره‌ای را سپری می‌کند که در آن تغییر نسل به وجود آمده است و تا بازیکنان جوان جا بیفتند کمی زمان می‌برد اما امیدوارم حق این جوانانی که در لیگ ما تلاش می‌کنند نادیده گرفته نشود و به نوعی حق آنها ادا شود.

* کنایه می‌زنی؟

چطور؟

*: نکند به خاطر صحبت‌های مهدی تاج که گفته بود حق رحمتی سال گذشته در انتخاب بهترین بازیکن لیگ ایران خورده شده اینگونه صحبت می کنی؟

من از آقای تاج تشکر می‌کنم که خیلی شفاف در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت کرد و واقعیت‌ها را گفت. باید بگویم من از انتخاب نشدنم زیاد ناراحت نشدم چون این موضوع نظر و دستور شخص آقای کفاشیان بود. به خاطر این که با دستور ایشان حق من نادیده گرفته شد هیچ ناراحتی ندارم و با اینکه با استناد رسانه‌ها و آمار و ارقام فاصله بسیار زیادی با رقبا داشتم خم به ابرو نیاوردم و همه چیز و همه کس را به خدا واگذار کردم.

* مطمئنی که این اتفاق از طرف کفاشیان رخ داده؟

من دوست ندارم زیاد در مورد این موضوع صحبت کنم و به همین دلیل فقط به همین مقدار صحبت بسنده کردم اما از این موضوع مطمئن هستم.

* بازی روز جمعه را چطور می‌بینی، فکر می‌کنی چه نتیجه‌ای رخ دهد؟

صحبت خاصی در مورد این بازی ندارم و این بازی هم مثل همه بازی‌ها می‌آید و می‌رود فقط آرزو دارم که بازیکنان دو تیم صحیح و سلامت از داخل زمین بیرون بیایند و نتیجه این مسابقه هم دست خدا است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار