|
|
کدخبر: ۹۹۰۸۷

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کردند در بازی روز جمعه و به عشق هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس با تمام وجود به میدان می‌روند.

به گزارشامیدبه نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتفاقات امروز با صدور اطلاعیه‌ای که دقایقی پیش در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت بر حضور در بازی روز جمعه تاکید کرده و اعلام داشتند مصمم‌تر و با تمام وجود در دربی به میدان خواهند رفت و ذره‌ای به مسائل مالی در این بازی توجه نخواهند داشت.

متن اطلاعیه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به شرح ذیل است:

«ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه و بی‌دریغ هواداران عزیزپرسپولیسبه اطلاع می‌رسانیم که در بازی روز جمعه با تمام وجود و مصمم‌تر از گذشته به میدان خواهیم رفت و فارغ از همه اتفاقات در این دیدار ذره‌ای به مسائل مالی فکر نخواهیم کرد و اطمینان می‌دهیم که اتفاقات اخیر نه تنها انگیزه ما را برای کسب یک نتیجه مطلوب مضاعف کرده بلکه ذره‌ای روی عملکرد ما تاثیر نخواهد داشت چرا که در این بازی مهم هرگز تحت تاثیر مسائل و مشکلات مالی به وجود آمده به میدان نیامده و فقط به سربلندی هواداران فکر خواهیم کرد و برای شادی دل آنها با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.

ما فارغ از اتفاقات اخیر و مطالبات به حقی که داشته‌ایم به احترامهوادارانو خانواده بزرگ پرسپولیس بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم تاکید کنیم در فصل جاری بسیاری فشارها را تحمل کرده و تصمیمی که امروز گرفتیم دلایل متعدد و بسیاری داشت که هواداران به طور حتم در جریان جزئیات آن نبوده و نمی‌دانند چرا در سایه فشارهای موجود و برخی اتفاقات چنین تصمیمی گرفته شد.

به هواداران حق می‌دهیم که از اتفاقات امروز تعجب کرده و انتظار دیگری داشته باشند اما آنها در جریان خیلی مسائل نیستند و ما اگر لازم باشد برای آنها توضیح خواهیم داد چه مسائلی دست به دست هم داد تا تمرین امروز پرسپولیس برگزار نشود.

ما خود را شرمنده آقای دایی و اعضای کادر فنی پرسپولیس و هواداران می‌دانیم که تمرین امروز برگزار نشد.

ایمان داریم که مدیریت باشگاه تمام تلاش‌های خود را برای حل و فصل مشکلات انجام داده و می‌دهد اما متأسفانه ماه‌هاست که به نتیجه نرسیده است و صحبت از فرداهای نامشخص می‌باشد و امیدواریم حمایت‌های لازم از کادر فنی، مدیریت و هیئت مدیره بیشتر شود تا برخی مشکلات برطرف شود.

تاکید می‌کنیم در بازی روز جمعه فارغ از همه مسائل و بدون توجه به مطالبات به حق خود مصمم‌تر از قبل و با تمام وجود به میدان رفته و این را در میدان عمل ثابت خواهیم کرد.

همچنین هواداران عزیز و قدرشناس پرسپولیس که در فصل جاری و به رغم همه مشکلات چند برابر سایر تیم‌های پرطرفدار با حضور در استادیوم‌ها از تیم محبوب خود حمایت کرده‌اند درخواست می‌کنیم در بازی روز جمعه نیز ما را از این حمایت‌های خود بی‌نصیب نگذاشته و تا دقیقه نود پشتیبان تیم باشند. به آنها اطمینان خاطر می‌دهیم که در بازی روز جمعه تنها موضوعی که ذره‌ای در عملکرد ما تاثیر نخواهد داشت اتفاقات اخیر و موضوع مطالبات به حق اعضای تیم است. ما غیرت و تعصب خود را در زمین نشان خواهیم داد و از هواداران صمیمانه درخواست می‌کنیم ضمن حمایت همه جانبه تا آخرین ثانیه‌های بازی مسائل اخلاقی را رعایت کرده و بستر را برای قضاوت بدون دردسر تیم داوری فراهم کرده و احترام اعضای تیم فوتبال استقلال را حفظ کرده و بار دیگر نشان دهند پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا از نظر فرهنگی و اخلاقی نیز از بهترین هواداران فوتبال بهره‌مند است. صاحبان واقعی پرسپولیس هواداران و پیشکسوتان هستند و ما به عشق خانواده بزرگ پرسپولیس روز جمعه تلاش خواهیم کرد با تمام توان خود به میدان رفته و ان‌شاءالله با کسب یک نتیجه مطلوب دل هواداران را شاد کنیم. بسیاری از ناگفته‌های ما بماند بعد از دربی. ناگفته‌هایی که اگر هواداران از آنها آگاه باشند شاید دیدگاه‌شان نسبت به برخی موضوعات عوض شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار