|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۱۰

با امضای تفاهم نامه بین صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و سازمان نظام مهندسی معدن، از این پس صلاحیت فنی و مهندسی طرح های پیمانکاران متقاضی استفاده از تسهیلات صندوق مذکور توسط سازمان نظام مهندسی معدن ارزیابی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهمنامه همکاری بین صندوق بیمه فعالیت های معدنی و سازمان نظام مهندسی معدن به امضا رسید که بر مبنای آن، طرح های متقاضیان، نظارت بر اجرای آنها و تطبیق با ضوابط، استانداردها و معیارهای فنی مورد تائید صندوق بیمه به عهده سازمان نظام مهندسی معدن خواهد بود.

مدت اعتبار این تفاهم نامه سه سال و با توافق طرفین قابل تمدید است؛ این در حالی است که طبق این تفاهمنامه، نظارت بر روند اجرای طرحها طبق مقررات مصوب بنابر درخواست صندوق، نظارت بر اجرای ضوابط حرفه ای کارشناسان تعیین شده و همچنین پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان استفاده از خدمات صندوق، به عهده سازمان نظام مهندسی معدن است.

بر اساس این تفاهم نامه، صندوق بیمه موظف است نسبت به برگزاری دوره و در صورت لزوم، اخذ آزمون و صدور گواهینامه کارشناسی بیمه برای اعضای معرفی شده از سوی سازمان نظام مهندسی معدن، تدوین فرم ها و دستورالعمل فنی بررسی طرحها و نظارت و ابلاغ آن، از طریق این سازمان اقدام کند.

کارگروهی نیز مرکب از دو نفر نماینده با معرفی صندوق بیمه و یک نماینده با معرفی سازمان نظام مهندسی معدن در مدت اعتبار تفاهم نامه بر اجرای مفاد آن نظارت خواهد داشت.

امضای این تفاهم نامه مزایایی چون کاهش ریسک سرمایه گذاری در بخش معدن، ارتقاء امنیت سرمایه گذاری و امنیت سرمایه های بخش معدن را در بر دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار