|
|
کدخبر: ۱۰۶۵۹۳

بسته ویژه؛

اینجا برای شما کاربران و دوستداران بازی‌های آنلاین معرفی می‌کنیم

به گزارشامید،این بار در مجموعه بسته های ویژه ۵ بازی آنلاین پر طرفدار را برای شما معرفی کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران دریچه قرار گیرد.
بازی قارچ خور را آنلاین بازی کنید
در میان شما کاربران کمتر کسی هست که بازی(Mario) یا همان(قارچ خور) را تجربه نکرده باشد، این بار نسخه آنلاین و HTML۵ بازی Mega Mario را برای شما کاربران آماده کرده ایم تا با بازی آن بخشی از خاطرات شیرینتان را بیاد بیاورید. این بازی در دو نسخه آنلاین ارائه شده که یک نسخه مربوط به بازی در مرورگر کروم و نسخه دیگر مربوط به بازی در سایر مرورگرها می باشد. با این بازی آنلاین لحظات خوشی را در کنار دوستانتان رقم بزنید و آنان را از دنیای مدرن امروزی به گذشته جالب و دوست داشتنی نه چندان دور ببرید.




بازی آنلاین رایگان: جنگ خان ها
بازی زیبای جنگ خان ها همراه با ۱۲ قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی(همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.جنگ خان ها برای همه:جنگ خان ها با سرعت های مختلف و راند های ۱ ماه تا ۶ ماه محلی مناسب برای هر قشر از بازیکنانی است که وقت و زمان معینی برای تفریح کردن دارند. تنها کافیست زمان تفریح خود را مشخص کنید و دنیای مورد نظر را انتخاب کنید تا یک دوره کامل را به طور حتم تجربه کنید و لذت ببرید.

بازی استراتژیک امپراطوری‌های جاوید

امپراطوری های جاوید محبوبترین و پیشرفته‌ترین بازی استراتژیک آنلاین می‌باشد که به بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در این بازی شما یکی از دو نژاد امپراتوری‌ها و یا صحرانشینان را انتخاب باید انتخاب کنید و سپس در کنار هزاران بازیکن دیگر لرزه بر تن دشمنان خود بیندازید. شما می‌توانید در کمتر از یک دقیقه ثبت نام و پس از انتخاب نژاد خود به فرمانروایی مشغول شوید. این بازی رایگان است و نیازی به دانلود ندارد!





بازی طوفان دزدان دریایی
شما در بازی طوفان دزدان دریایی یک دزد دریایی خواهید بود و با کشتی خود در آب‌های بی کران سفر خواهید کرد. جنگ های روزانه، ماموریت ها، حمله به هیولاها، دوئل با دیگر بازیکنان، پیدا کردن نقشه گنج و … از جمله امکانات این بازی است که با گرافیکی بی نظیر و بدون نیاز به دانلود در اختیار گیمر ها قرار گرفته است. این بازی به صورت جهانی برگزار می شود و گیمر های ایرانی می توانند با ساختن اتحادهای ایرانی با دیگر گیمرهای دنیا رقابت کنند و برای کشورمان افتخار بیافرینند. دنیا منتظر دیدن توانایی‌های گیمرهای ایرانی است.




در " جام قهرمانان " بازی کنید
بازی جام قهرمانان از سری بازی های مدیریت آنلاین فوتبال می باشد. در این بازی کاربران تیم مورد نظر خود را می سازند و با دیگر تیم ها به صورت آنلاین رقابت می کنند. از امکانات این بازی ساخت استادیوم، رستوران، کلوپ هوادارن، آزمایشگاه و … می باشد که سطح تیم را مشخص می کند. در این بازی همچنین تیم ها می توانند بازیکن و مربیان مختلفی را در بازار نقل و انتقالات بخرند یا بفروشند. کاربران این امکان را دارند تا دوستان خود را به این بازی دعوت کنند. این به بازی به زبان فارسی در دسترس کاربران قرار گرفته است.



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار