|
|
کدخبر: ۱۸۵۳۵۴

 آرایش چشم و ابرو 2023 یکی از مهم‌ترین بخش‌های میکاپ جدید است و نقش مهمی در جذابیت و زیبایی چهره و بروز بودن شما دارد.

 آرایش چشم و ابرو 2023  نقش مهمی در جذابیت و زیبایی چهره دارد؛ به همین دلیل باید حساسیت زیادی را در این زمینه به خرج دهید. در آغاز هرسال، دنیای مد و فشن ترندهای جدیدی را ارائه می‌دهد که آرایش کردن هم یکی از آن‌هاست. با امید نیور همراه شوید تا بروز ترین مدل آرایش چشم را ببینید.

مدل های جدید آرایش چشم و ابرو 2023

این روزها با نزدیک شدن به سال جدید 1402  و همچنین قرا گرفتن در سال ۲۰۲۳ میلادی، به پیشواز ایده ها و مدل های ترند و جدید در عین حال زیبای این سال در زمینه های مختلف پوشاک، دکوراسیون و آرایشی می رویم.برای شما در این مطلب مجموعه ای بینظیر از ایده های آرایش چشم ۲۰۲۳ آورده ایم.

آرایش چشم و ابرو 2023

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟ معرفی رنگ سال ۱۴۰۲

شرکت پنتون رنگ سال 2023 را viva magenta یا قرمز آتشین با رگه‌هایی ظریف از زرشکی انتخاب کرده است. اما چه شده که بعد از رنگ‌هایی مثل بنفش، زرد و خاکستری شرکت پنتون در بیست و سومین سال انتخاب رنگ سالانه به سراغ چنین رنگ جسورانه‌ای رفته است. به عقیده Leatrice Eiseman مدیر اجرایی شرکت پنتون رنگ سال 2023 ویوا مجنتا مفهومی از قدرت قاطعانه را نشان داده و در عین حال نشاط را ببیننده القا می‌کند.

آرایش چشم و ابرو 2023

یکی از عناصر اصلی و الهام‌بخش برای انتخاب رنگ قرمز ویوا مجنتا به عنوان رنگ سال 2023، طبیعت بوده است.

به عقیده برخی از افراد رنگ سال 2023 در اصل تعادلی بین رنگ‌های سرد و گرم ایجاد می‌کند.

Leatrice Eiseman مدیر اجرایی شرکت پنتون می‌گوید: رنگ 2023 بسیار شاد است .خوش‌بینی و امیدواری را به شما القا می‌کند؛ این رنگ بسیار جسورانه بوده و هرشخصی با روحیه سرکش و خوشحال از آن استقبال می‌کند.

آرایش چشم و ابرو 2023 و 1402 

البته که دوران آرایش های غلیظ و تند دیگر خیلی وقت است به پایان رسیده است، رنگ ها و مدل ها هر ساله تغییر می یابند و طرح و ایده های جدید و شیکی ترند می گردند.

آرایش چشم و ابرو 2023

اما برخی از اصول همچون مراقبت از پوست و زیبایی به همراه جذابیت از اصل های همیشگی و ماندگار هستند. و اما چند سالی است که اساس میکاپ ها را طبیعی بودن تشکیل می دهد.

آرایش چشم و ابرو 2023

چشم ها یکی از بخش های مهم صورت هستند که برای داشتن یک آرایش شیک و زیبا نیاز است که به میکاپ چشم و ابرو توجه ویژه ای گردد.

آرایش چشم و ابرو 2023

آرایش چشم و ابرو 2023

آرایش چشم و ابرو 2023

مسلما اگر می خواهید یک آرایش صورت جدید ۲۰۲۳ داشته باشید، باید از ایده و ترندهای آرایش چشم ۲۰۲۳ نیز استفاده نمایید. در این مطلب شما را با ایده هایی منحصر به فرد از آرایش چشم ۲۰۲۳ آشنا خواهیم کرد.

آرایش چشم و ابرو 2023

آرایش چشم و ابرو 2023

آرایش چشم و ابرو 2023

آرایش صورت و میکاپ ۲۰۲۳ جذاب و خاص

در آرایش صورت اولین کار و اولین مرحله شروع پاکسازی پوست است. سپس مقداری مرطوب کننده به روی پوست خود بمالید و آهسته با نوک انگشت های خود به دوانی شکل ماساز بدهید.

آرایش چشم و ابرو 2023

خوب است تقریبا یک ربع ساعت زمان بدهید به خوب پوست شما آن را جذب نماید. اکنون نوبت استفاده از پرایمر است.

آرایش چشم و ابرو 2023

دقت کنید بهتر است از کرم پودر به صورت چند لایه استفاده نکنید؛ مقداری کم از این محصول را بر روی بینی و گونه ها قرار داده و پخش کنید. در صورتی که لکه ای در صورت خود دارید که می خواهید آن را بپشوانید، از کانسیلر می توانید بهره ببرید .

آرایش چشم و ابرو 2023

میکاپ چشم ۲۰۲۳ زیبا

 اما حالا نوبت به چشمان شما می رسد که درصد بالایی از زیبا و جذابیت چهره و ایده آل بودن آرایش شما را بر دوش می کشد. میکاپ خود را با کمک پودر تثبیت نمایید و اطمینان پیدا کنید که پوست شما مات شود.

آرایش چشم و ابرو 2023

آرایش چشم و ابرو 2023

همچنین از یک رژ لب نسبتا روشن باشند. شیوه ی صحیح جهت پوشش دادن سیاهی زیر چشم، چکاندن چند قطره بر روی سطح استخوان زیر چشم می باشد، لایه بندی دیگر روش برای این منظور است.

آرایش چشم و ابرو 2023

به این صورت که مقداری کانسیلر بر روی تیرگی زیر چشم خود مالیده و بلافاصله قبل از خشک شدن، لایه دیگری بزنید. می توانید میان لایه قبلی و لایه بعدی از پودر فیکس بهره ببرید. توجه کنید که کرم پودر انتخابی با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد.

آرایش چشم و ابرو 2023

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار