|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۵۰

اسفنانی در نطق میان دستور:

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه مبارزه با دسایس دشمنان ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اعتماد به توان داخلی و خودکفایی در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، محمدعلی اسفنانی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: این روزها شاهد آن هستیم که استعمار و استثمار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی برخلاف اقدامات برآمده از حسن نیتی که دولت جمهوری اسلامی ایران از خود نشان داده اقدام به دسیسه ها و توطئه های جدید با عناوین شیطانی تازه ای همچون نقض حقوق بشر کرده است.

وی افزود: تنها راه مبارزه با دسایس دشمنان نظام جمهوری اسلامی و تنها راه دلگرم کردن کشورهای مستضعف جهان که چشم به انقلاب اسلامی دوخته اند تبعیت از مقام معظم رهبری، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اعتماد به توان داخلی و خودکفایی در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، هسته ای، سیاسی و علمی است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: این روزها در حالی آمریکا و کشورهای اروپایی دم از حقوق بشر در ایران می زنند که هنوز چند روزی است از افتضاح سیاسی دولت انگلیس در راه ندادن گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد به زندان های این کشور نمی گذرد. کشور انگلیس که دم از حقوق بشر می زند چرا اجازه نمی دهد نهادهای بین المللی از زندان های این کشور و فجایع رخ داده در آن بازدید کند. چرا آمریکایی که دم از حقوق بشر در ایران زده و از اعدام سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و متجاوزان به حقوق مردم انتقاد می کنند به این مسئله توجه نمی کند که در ۳۲ ایالت از ۵۰ ایالت این کشور کماکان مجازات اعدام وجود دارد.

اسفنانی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره داشتند مسئله انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست و به محض فیصله یافتن آن دشمنان با بهانه تراشی های جدید در صدد فشار مضاعف بر کشورمان برمی آیند.

وی افزود: این روزها می بینیم که هنوز مرکب توافقنامه های منعقده در جلسات ۱ + ۵ و کارگروه ها و کمیسیون های مرتبط با آن خشک نشده و توافق نهایی صورت نگرفته است، دشمنان نظام جمهوری اسلامی با بهانه هایی نظیر حقوق بشر سعی در اعمال تحریم ها و محدودیت های جدید علیه کشور دارند. همچنین شاهد هستیم که آمریکا باید به عنوان میزبان سازمان ملل متحد بیطرفی خود را نسبت به رابطه کشورها با این سازمان حفظ کند از ورود نماینده ایران در سازمان ملل به خاک این کشور ممانعت می کند.

نماینده مردم فریدن در مجلس با اشاره به فاز دوم هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: از دولت انتظار می رود نظارت ها را بر اجرای دقیق قانون و کنترل بازار بیشتر کند.

اسفنانی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار