|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۴۹

معلمان به شاگردان خود یاد بدهند ۵ میلیارد را ۵۰ میلیارد نکنند!

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: امیررضا خادم به ۲ درخواست کتبی من برای انتشار لیست بدهی های دوران مدیریتم توجه نکرد.

محمد رویانیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در حاشیه مراسم گرامیداشت روز معلم توسط دانشگاه پرسپولیس گفت: برای تشکر از اساتید و مدیران باشگاه پرسپولیس آمده ام و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. کار آنها معلم گونه است. جایگاه معلم در نظام هستی بسیار رفیع است و آنها وارثانبیاء هستند، تکلیف همه ما این است که به نوعی جایگاه معلم را تکریم کنیم و بنده مقابل معلمان تکریم می کنم و دست آنها را می بوسم. حضرت علی فرمود «اگر کسی چیزی به من بیاموزد من را عبد خود کرده است»، ما مدیون معلمان هستیم.

وی در مورد اینکه چه کسی مهم ترین معلم زندگی او بوده است، عنوان کرد: معلمان زیادی داشتم و از همه آنها تشکر می کنم اما بهترین معلم ما شهدا بودند و همچنین هستند. آنها زنده هستند و خودمان را مدیون آنها می دانیم. من از معلمان می خواهم که همیشه به شاگردان خود راست گفتن را یاد بدهند حتی اگر این مسئله به ضررشان باشد و به طور مثال ۵ میلیارد را ۵۰ میلیارد نکنند.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که گفته می شود ممکن است دانشگاه پرسپولیس تعطیل شود، خاطر نشان کرد: این دانشگاه هزار دانشجو و بیش از صد استاد دارد. کسی نمی تواند این دانشگاه را تعطیل کند و هیأت امنای در این دانشگاه فعالیت می کند. امیدوارم به این دانشگاه کمک شود. بنده نیز چنین کاری را انجام خواهم داد. به طور ویژه از علیرضا رحیمی که دارای دانش و تحصیلات ویژه است خواهش می کنم به این دانشگاه کمک کند تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد حضور علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: رحیمی انسان و مدیر بسیار خوبی است. او آدم بااخلاقی است و تنها آرزوی موفقیت و سربلندی برای او و پرسپولیس دارم.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا امیررضا خادم پاسخی به درخواست او برای انتشار بدهی ها داد، عنوان کرد: او هنوز چیزی اعلام نکرده است. دو بار به صورت کتبی از او درخواست کردم این کار را انجام دهد. اخلاق اسلامی و دین اقتضا می کند اگر راجع به کسی حرفی دارید اول این مسئله را به خود او بگویید. من چند بار درخواست کتبی کردم که بدهی هایم را اعلام کنند اما آنها این مسئله را در تلویزیون بیان می کنند.

وی در مورد اینکه عادل فردوسی پور اعلام کرده فایل صوتی مربوط به مکالمه اش را منتشر کنید، یادآور شد: بنده الان پلیس هستم و دیگر اگر بخواهم فایل صوتی منتشر کنم این کار جرم است.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار