|
|
کدخبر: ۱۰۲۹۷۵

مطمئنا برای فردی که چندین هزار دلار برای خرید یک خودرو هزینه می کند هزینه سوخت مساله چندان مهمی نیست

به گزارشامیدبه نقل از بازارخبر، با افزایش قیمت جهانی سوخت،خودروسازانجهان در تلاش هستند تا محصولاتی ارایه دهند که کمترین میزان مصرف را در میان رقبا دارا باشند. تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

در این میان تولیدکنندگانخودروهای لوکسو گران‌قیمت که مشتریانشان از میان قشر ثروتمند هستند زیاد به این موضوع توجه نمی‌کنند.

مشتریان این خودرو ها هم که هزینه هنگفتی برای خرید خودرو پرداخت کرده اند به این موضوع اهمیت نمی دهند.

۲۰۱۴ بنتلی Continental GT Speed Convertible

خودرویی سریع و گران با قیمت ۲۴۵ هزار دلار. این خودرو می‌تواند در ۴.۱ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. مصرف این بنتلی ۱۵.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

۲۰۱۴ مازراتی GranTurismo Convertible

با قیمت ۱۴۳ هزار دلار این خودرو در جایگاه نهم پرمصرف‌ترین‌ها قرار دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۵.۲ ثانیه و مصرف آن در صد کیلومتر ۱۶ لیتر است.

۲۰۱۴ مرسدس‌ بنز C۶۳ AMG Coupe

یک خودروی جدید و قدرتمند مجهز به موتور ۸ سیلندر وی شکل با شتاب صفر تا صد ۴.۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت. این خودرو قیمتی معادل ۷۲ هزار دلار دارد و مصرف سوخت آن در ۱۰۰ کیلومتر ۱۶ لیتر است.

شورولت Camaro Z / ۲۸

هیولای قدرتمند کامارو با مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر در صد کیلومتر در جایگاه هفتم این فهرست قرار گرفته است. شتاب صفر تا صد این خودروی مجهز به موتور ۸ سیلندری ۴.۲ ثانیه است.

۲۰۱۴ مرسدس‌بنز CL۶۵ AMG

ترکیبی عالی بین یک خودروی لوکس و قدرتمند. این مرسدس بنز که مجهز به یک موتور ۱۲ سیلندری است می‌تواند ۶۲۱ اسب‌بخار قدرت تولید کند و به حداکثر سرعت ۳۴۱ کیلومتر در ساعت دست یابد. قیمت این خودرو ۱۹۸ هزار دلار است و در هر صد کیلومتر ۱۶.۹ لیتر بنزین مصرف می کند.

۲۰۱۴ رولزرویس Phantom Drophead Coupe

رولزرویس همیشه نمادی برای خودروهای لوکس در جهان بوده است. این مدل از رولزرویس مجهز به یک موتور ۱۲ سیلندری است که می تواند شتاب ۶ ثانیه ای را فراهم کند. قیمت این خودرو ۴۷۰ هزار دلار است و مصرف آن در ۱۰۰ کیلومتر ۱۶.۹ لیتر است.

۲۰۱۴ کادیلاک CTS Wagon

با قیمتی ۶۵ هزار دلاری این ماشین هم در میان خودروهای لوکس پر مصرف قرار می‌گیرد. مصرف این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۶.۹ لیتر است.

۲۰۱۴ فراری FF Coupe

فراری که دیگر نامی است مشهور در میان خودروهای لوکس جهان و وجود نامش در این فهرست کاملا عادی است. این مدل از فراری با یک موتور ۱۲ سیلندر و حداکثر سرعت ۳۳۴ کیلومتر در ساعت در جایگاه سوم قرار گرفته، مصرف سوخت این خودرو در ۱۰۰ کیلومتر ۱۷.۹۲ لیتر است.

۲۰۱۴ بنتلی Mulsanne

هزینه ۳۰۰ هزار دلاری اولیه برای این خودرو در برابر مصرف ۱۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر آن بسیار کم به نظر می رسد. شاید در نگاه اول ظاهر این خودرو چندان جالب نباشد اما با این حال این مدل علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان دارد.

۲۰۱۴ بوگاتی Veyron ۱۶.۴ Grand Sport

طبیعی است که سریع‌ترین خودرو لوکس، پرمصرف‌ترین هم باشد. بوگاتی ویرون با موتوری ۱۶ سیلندری و ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت می‌تواند در عرض ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و تا حداکثر سرعت ۴۰۸ کیلومتر در ساعت پیش رود. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۲۳.۵ لیتر بنزین مصرف می کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار