|
|
کدخبر: ۱۲۵۲۸۰

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، گفت: ‌ بر همین اساس از اواخر وقت فردا تا اواسط هفته جاری بارش باران در کلانشهر تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارشامیدبه نقل از فارس،احد وظیفه با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، اظهار داشت: این سامانه بارشی بعدازظهر امروز از سمت غرب وارد کشور می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمانهواشناسیافزود: بر همین اساس بارش‌ها از امشب در برخی نقاط نیمه غربی کشور از جمله استان‌ کرمانشاه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تا اوایل وقت یک‌شنبه وزش باد گرم نسبتاً شدید برای سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود، افزود: این در حالی است که طی روز جاری برای نواحی واقع در جنوب شرق کشور به ویژه زابل وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تا اواخر وقت امروز استان‌های واقع در غرب کشور شاهد بارش باران خواهند بود، ابراز داشت: تا بعد از ظهر یک‌شنبه این سامانه بارشی نیمه غربی کشور را در بر می‌‌گیرد.

وظیفه با بیان اینکه تا روز دوشنبه دامنه فعالیت این سامانه بارشی مرکز و شرق کشور را نیز در بر‌می‌گیرد، گفت: شدتبارندگی‌هادر استان‌‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و همچنین لرستان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه خلیج فارس فردا مواج پیش‌بینی می‌شود، افزود: تغییرات دمایی در سطح کشور قابل ملاحظه نخواهد بود.

وظیفه درباره شرایط جوی تهران طی روزهای آینده بیان داشت: از اواخر وقت فردا تا روز سه شنبه هفته جاری بارش باران در این کلانشهر دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه برای ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود، ‌اظهار داشت: اوج بارندگی‌ها در این کلانشهر طی روز دوشنبه خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار