|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۴۵

خبرگزاری تسنیم: هیأت تجدیدنظر شورای رقابت با انتشار رأی ۸/۹۲ه ت مورخ ۲۶/۱۲ / ۱۳۹۲ در خصوص واگذاری هلدینگ خلیج فارس اعلام نظر کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: هیأت تجدیدنظر شورای رقابت با انتشار رأی ۸/۹۲ه ت مورخ ۲۶/۱۲ / ۱۳۹۲ در خصوص واگذاری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اعلام نظر نهایی کرد.
در این گزارش آمده: هیأت تجدید نظر، با اکثریت آراء تصمیم شورای رقابت در جلسه یکصد و هفتاد و پنجمین خود به تاریخ ۲۹/۰۸ / ۱۳۹۲ را به استناد جزء ج بند(۳) ماده(۶۴) قانون اجرای سیاست های کلی اصل(۴۴) قانون اساسی مستحق ابرام تشخیص نداده و به نقض آن حکم صادر و اعلام می گردد.
شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی فجر و مبین منفرداً و یا مجتمعاً مکلف به تبعیت از دستورالعملی خواهند بود که شورای رقابت در اجرای بند(۵) ماده(۵۸) قانون مرقوم برای تعیین قیمت و ارائه خدمات جانبی تنظیم و ابلاغ می نماید و همچنین شورای رقابت نظارت بر اجرای دستورالعمل صادره و عنداللزوم اتخاذ هرگونه راه حل قانونی برای جلوگیری از تعدی و اضرار به حقوق شناسایی شده در قرارداد عرضه سهام هلدینگ و یا قانون صدر الذکر برای فعالیت دیگر شرکت ها را اعمال خواهد نمود.
این رأی به استناد جزء(د) از بند سوم ماده(۶۴) قانون اجرای سیاست های کلی اصل(۴۴) قانون اساسی قطعی و لازم الاجرا است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار