|
|
کدخبر: ۱۴۸۲۴۰

خبرگزاری تسنیم: کمپانی آمریکایی بلک بری حدود ۹۱۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از فضای ملکی و زمین های خالی خود را به ارزش ۱۱۹ میلیون دلار به فروش می رساند تا بر بهره وری عملیاتی خود بیافزاید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطاتخبرگزاری تسنیم، کمپانی بلک بری اعلام کرده که بسیاری از املاک و مستغلات خود در کانادا را می فروشد.

این شرکت اعلام کرده که حدود ۹۱۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از فضا و زمین های خالی خود را به فروش می رساند و بخش هایی را هم اجاره خواهد داد.

بلک بری پیش بینی کرده که این اتفاق(فروش دارایی ها) تا سه ماهه اول ۲۰۱۵ روی دهد اما چیزی در ارتباط با سودآوری این میزان فروش از دارایی های خود عنوان نکرده است.

بلک بری اکتبر گذشته گفته بود که ارزش زمین های و ساختمان های در تملکش ۱۱۹ میلیون دلار است و ارزش مجموع زمین های اجاره ای آن نیز ۱.۲۸ میلیارد دلار است که خارج از شهر واترلو ایالات متحده قرار دارند.

مدیر این کمپانی گفته که اگر به اهداف خود در زمینه فروش املاک و مستغلات برسیم، می توانیم بهره وری عملیاتی را به میزان چشم گیری ارتقا دهیم.

وی همچنین گفته که فروش این امکلاک در واترلو به منزله ترک این شهر نیست بلکه طبق وعده قبلی خود مرکز عملیاتی جهانی را در این شهر قرار می دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار