|
|
کدخبر: ۱۴۸۵۰۸

خبرگزاری تسنیم: رگولاتور ارتباطی کره در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان دیجیتال، خرده فروشان مجرم و متهم به فروش اطلاعات هویتی مشترکان اپراتورهای ارتباطی را تا سقف ۲۸ هزار دلار جریمه می کند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطاتخبرگزاری تسنیم، رگولاتور مخابراتی کره برای حفظ حقوق مشتری مداری، بررسی فعالیت خرده فروشی های موبایل و سرویس های تلفن همراه را کلید زد تا میزان نشت اطلاعات در این مراکز را اندازه گیری کند.

کمیسیون ارتباطی کره اعلام کرده که دامنه تحقیقاتی خود را با زیر نظر گرفتن رفتار خرده فروشی اپراتورهای ارتباطی در این کشور، گسترده تر می کند.

این کمیسیون اعلام کرده که اگر با مراکز متخلفی روبرو شود، قانونی را وضع کرده که می تواند آنها را تا سقف ۲۸ هزار دلار برای فروش اطلاعات مشتریان، جریمه کند.

براساس قوانین ارتباطی موجود در این کشور، تمامی خرده فروشی های موبایل کره موظف هستند برای ثبت نام مشترکان خود تنها یک بار نام و اطلاعات هویتی آنها را در سیستم اپراتورها وارد کنند و به هیچ عنوان مجاز به کوپی برداری از این اطلاعات نیستند.

یکی از افراد کمیته ناظران این کمیسیون اعلام کرده که رفته رفته افشا و فروش اطلاعات هویتی کاربران اپراتورها در حال افزایش است و چندین مورد افشای اطلاعات کاربران از سوی خرده فروشان به ما گزارش شده است که در این راستا دامنه تفحص خود را به تمامی فروشندگان بسط می دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار